Väestöliitto-konserni

Olemme yhtiöittäneet osan toiminnastamme. Yhtiöt muodostavat yhdessä Väestöliitto ry:n kanssa Väestöliitto-konsernin.

Konserniin kuuluvat Väestöliitto ry, Väestöliiton Terapia- ja kotipalvelut Oy ja Kiinteistö Oy Kalevanpoika. Kiinteistö Oy Kalevanpoika hoitaa Väestöliiton kiinteistön asioita. Väestöliiton Terapia- ja kotipalvelut Oy puolestaan tarjoaa kotipalvelua pääkaupunkiseudulla sekä erilaista terapiaa, työnohjausta ja koulutusta. Yhtiöllä on kaksi aputoiminimea: Väestöliiton Terapiapalvelut ja Väestöliiton Kotisisar.

Yhtiöistä saatavat tuotot käytetään kokonaisuudessaan Väestöliitto ry:n toimintaan.

Väestöliiton Terapia- ja kotipalvelut OY

Kalevankatu 16
PL 849, 00101 Helsinki
Vt toimitusjohtaja Lassi Köppä 040 7593650

Väestöliiton Terapiapalvelut

Väestöliiton terapiapalvelut tarjoaa erilaista terapiaa yksilöille ja pareille monilla paikkakunnilla ympäri Suomea, myös etäterapiaa on tarjolla. Valikoimaan kuuluvat mm. psyko-, seksuaali-, ja musiikkiterapia. Myös eläinavusteista terapiaa ja Ihminen tavattavissa -terapiaa on saatavilla. Palveluihin kuuluvat myös perhepalvelut- ja neuvonta. Lisäksi eri alojen ammattilaisille järjestetään täydennys- ja lisäkoulutusta.

Puhelin (09) 2280 5267

Väestöliiton Kotisisar

Väestöliiton Kotisisar tarjoaa maksullista kotipalvelua lapsiperheille pääkaupunkiseudulla ja Uudenmaan alueella.