Väestöliitto-konserni

Olemme yhtiöittäneet osan toiminnastamme. Yhtiöt muodostavat yhdessä Väestöliitto ry:n kanssa Väestöliitto-konsernin.

Konserniin kuuluvat Väestöliitto ry, Väestöliiton Hyvinvointi Oy ja Kiinteistö Oy Kalevanpoika. Kiinteistö Oy Kalevanpoika hoitaa Väestöliiton kiinteistön asioita. Väestöliiton Hyvinvointi Oy puolestaan tarjoaa kotipalvelua pääkaupunkiseudulla sekä erilaista terapiaa, työnohjausta ja koulutusta. Yhtiöllä on kaksi aputoiminimea: Väestöliiton Terapiapalvelut ja Väestöliiton Kotipalvelut.

Yhtiöistä saatavat tuotot käytetään kokonaisuudessaan Väestöliitto ry:n toimintaan.

Väestöliiton Hyvinvointi Oy

Kalevankatu 16
PL 849, 00101 Helsinki
toimitusjohtaja Minna Järvensalo +358 40 5349434

Väestöliiton Terapiapalvelut

Väestöliiton terapiapalvelut tarjoaa henkilöasiakkaille psykoterapiaa, lyhytterapiaa, seksuaaliterapiaa, työnohjausta sekä ryhmätoimintaa. Yritys- ja yhteisöpalveluidemme kokonaisuus on laaja ja tarjoamme organisaatioasiakkaille mm. luentoja, koulutuksia, työnohjausta ja terapiapaketteja. Järjestämme myös terapia-alan koulutusta. Terapiapalveluiden toiminnasta vastaa johtava psykoterapeutti Tarja Santalahti.

Puhelin (09) 2280 5267.

Väestöliiton Kotipalvelut

Väestöliiton Kotipalvelut tuottaa ammatillista lastenhoitoa, kotipalvelua ja perhetyötä Pääkaupunkiseudun ja Keski-Uudenmaan lapsiperheille. Tarjoamme myös yrityksille sairaan lapsen hoitopalvelua. Kotipalveluiden toiminnasta vastaa palvelupäällikkö Elina Korhonen.