Haemme asiantuntijaa Et ole yksin -hankkeeseen

Oletko kiinnostunut tekemään merkityksellistä työtä turvallisemman urheilun edistämiseksi? Haemme asiantuntijaa Et ole yksin -hankkeeseen! Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn asiantuntijajärjestössä ja perheystävällisessä työyhteisössä.

Haemme asiantuntijaa Et ole yksin -palveluun

Et ole yksin -hanke on syntynyt Väestöliiton ja suomalaisen urheilun yhteistyönä. Hankkeen päämääränä on ennaltaehkäistä ja vähentää kiusaamista sekä seksuaalisen häirinnän ja kaikenlaisen väkivallan kokemuksia urheilussa. Asiantuntija kohtaa nuoria, vanhempia ja urheilutoimijoita hankkeen puhelin- ja chat-palveluissa, tuottaa tietomateriaalia, kouluttaa urheilutoimijoita sekä luo ja pitää yllä verkostoja. Lisätietoa Et ole yksin -hankkeesta löydät osoitteesta etoleyksin.fi.

Edellytämme hakijalta
✅soveltuvaa korkeakoulututkintoa
✅perehtyneisyyttä seksuaaliväkivallan ja seksuaalisen häirinnän ja/tai kiusaamisen teemoihin
✅kokemusta haastavasta asiakastyöstä
✅urheilumaailman tuntemusta (urheilijana ja/tai valmentajana)
✅verkosto-osaamista
✅koordinointi- ja organisointikykyä

Arvostamme kokemusta puhelin- ja verkkoauttamisesta tai matalan kynnyksen palveluista, tietomateriaalin tuottamisesta, kouluttamisesta ja työpajojen vetämisestä. Lisäksi katsomme hakijalle eduksi viestinnällisen ja seksologisen osaamisen sekä ymmärryksen erilaisista vähemmistöistä. Mahdollisuus palvella suomen kielen lisäksi myös jollain muulla kielellä katsotaan hakijalle eduksi.

Työ sijoittuu pääasiassa toimistotyöaikoihin ja työaika on liukuva, mutta nuorten tavoittamiseksi chat on auki klo 17.30 asti kahdesti viikossa. Myös koulutukset urheiluseurojen toimijoille sijoittuvat ilta-aikaan (1–2 kertaa / kk). Työ edellyttää matkustamista eri puolille Suomea silloin tällöin (koulutukset, tapahtumat).

Työ alkaa 20.3.2023 tai sopimuksen mukaan ja päättyy 31.12.2023. Määräaikaisuuden syy on rahoituksen määräaikaisuus. Tehtävä on täysipäiväinen (viikkotyöaika 35 h). Tarjoamme työterveyshuollon, sekä lounas- ja liikuntaedun.

Lisätietoja työtehtävästä antaa palvelupäällikkö Maria Nikunlaakso, maria.nikunlaakso@vaestoliitto.fi, p. 040 7425 626 (8.–17.2.) ja asiantuntija Sanni Laurila, sanni.laurila@vaestoliitto.fi, p. 040 190 3611

Hakulomake