Haemme asiantuntijaa kannustavan vanhemmuuden tiimiin

vauva vanhemman sylissä

Tärkein tehtäväsi on auttaa pikkulapsiarkea eläviä vanhempia chat- ja puhelinpalveluissamme. Palveluvalikoimaamme kuuluu ajanvarauksella toimivat yksilö- ja parichatit, päivystyksellä toimivat yksilöchatit sekä ammatillisesti ohjatut ryhmächatit. Lisäksi tuemme ja neuvomme pienten lasten vanhempia puhelimitse. Palvelujemme tavoitteena on vahvistaa vanhemmuutta ja parisuhteiden hyvinvointia sekä tarjota keinoja kasvattaa lapsia kannustavasti.

Palvelumme on tarkoitettu kaikenlaisille perheille. Arvostamme kokemusta esimerkiksi yhden vanhemman perheiden, sateenkaariperheiden tai monikulttuuristen perheiden parissa työskentelystä. Myös kokemuksesta isien kanssa tehtävästä työstä on etua.

Palvelumme ovat ennaltaehkäiseviä, ja vanhemmuuden kysymyksissä erityisesti positiivisen pedagogiikan viitekehyksen tuntemus on tärkeää.

Voit olla etsimämme helmi, jos

– sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, esim. AMK-tutkinto sosiaali- tai terveydenhuoltoalalta

– sinulla on kokemusta asiakastyöstä vanhemmuuden ja parisuhteen kysymyksissä ja työmuotona verkko- ja puhelinauttaminen on tuttua

– puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea, mielellään myös englantia ja/tai ruotsia

– osaat auttaa asiakkaita itsenäisesti, mutta uskot tiimityön voimaan, olet rakentava ja empaattinen

– sinusta on helppo sitoutua Väestöliiton arvoihin

Väestöliitto arvostaa työntekijöiden monimuotoisuutta. Kannustamme erilaisista taustoista olevia hakemaan tehtävää.

Työ on pandemiatilanteesta johtuen tällä hetkellä etätyötä, josta siirrymme tilanteen salliessa työskentelemään osittain toimistollemme Helsingin Kalevankadulle.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Palkkaus sijoittuu 2700-3000 €:n välille riippuen valittavan henkilön osaamisesta. Tehtävä on opintovapaan sijaisuus ja siksi määräaikainen 31.12.2021 saakka. Työ alkaa sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Voit lukea lisää tehtävästä ja lähettää hakemuksesi tästä linkistä. Lähetäthän hakemuksesi 17.10.2021 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Heidi Schrooten, puh. 040 705 8444 13.10. ja 14.10. klo 9 – 11.