Haemme kahta nuorten seksuaalisen hyvinvoinnin asiantuntijaa

Neljä nuorta kurkistaa ylhäältäpäin kuvassa.

Väestöliitto hakee kahta työntekijää nuorten palveluihin määräaikaiseen työsuhteeseen.

Työhön kuuluu nuorten kohtaaminen matalan kynnyksen verkkopalveluissa. Tuotamme artikkeleita, videoita, testejä ja verkkoluentoja sekä somemateriaalia.

Edellytämme:

• Seksuaalineuvojakoulutusta
  • Kokemusta työskentelystä nuorten parissa
  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa

Toivomme hakijoilta kokemusta verkko- ja neuvontatyöstä matalan kynnyksen palveluissa. Kaikki viestinnällinen osaaminen on eduksi. Molempiin tehtäviin edellytetään valmiutta tuottaa some-sisältöjä nuorille. Lisäksi toivomme kokemusta tai ainakin innostusta nuorten kouluttamiseen.

Työt alkavat mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan ja päättyvät 31.12.2021. Määräaikaisuuksien päättymisen jälkeen on mahdollista, että nuorten toiminnoissa aukeaa haettavaksi uusia määräaikaisia tehtäviä.

Hae tehtäviä mahdollisimman pian tai viimeistään 24.10.2021 klo 23.59 mennessä.

Väestöliitto arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri ikäisiä, eri sukupuolien edustajia ja eri kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia. Rekrytointipäätöksissä voidaan noudattaa positiivista erityiskohtelua.

Lisätietoja työtehtävistä antaa 12.–13.10. ja 18.–19.10. palvelupäällikkö Maria Nikunlaakso, maria.nikunlaakso@vaestoliitto.fi, p. 040 7425 626.

Tarkempi kuvaus tehtävästä ja hakemuksen laittaminen meille tapahtuu Sympa-järjestelmässämme, pääset siihen tästä linkistä.