Haemme nuorten seksuaalisen hyvinvoinnin asiantuntijaa

Kiinnostaako sinua tehdä merkityksellistä työtä nuorten seksuaalikasvatuksen ja auttamistyön parissa?  Väestöliitto hakee asiantuntijaa nuorten seksuaalisen hyvinvoinnin palveluihin. Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn asiantuntijajärjestössä ja perheystävällisessä työyhteisössä. Lisätietoa palveluistamme löydät osoitteesta vaestoliitto.fi/nuoret.Vihreällä pohjalla teksti Hae meille töihin!

Työhösi kuuluu nuorten kohtaaminen matalan kynnyksen verkkopalveluissa. Nuorten seksuaalineuvontachatissa tarjoamme neuvontaa ja tukea neljänä päivänä viikossa. Lisäksi palvelemme nuoria kysymys-vastaus-palstalla ja vastaamme nuorten kysymyksiin seksuaalisuudesta ja intiimeistä ihmissuhteista. Tuotamme artikkeleita, videoita, testejä ja verkkoluentoja sekä somemateriaalia. Työssäsi pääset hyödyntämään luovuutta nuorten tavoittamisessa somen kautta. Suunnittelet yhdessä muiden kanssa uusia tapoja tuoda tietoa seksuaalisuudesta ja ihmissuhteista nuorille heitä kiinnostavalla tavalla.

Edellytämme
✅ seksuaalineuvojakoulutusta
✅ soveltuvaa korkeakoulututkintoa
✅ kokemusta työskentelystä nuorten parissa
✅ valmiutta tuottaa monipuolisia verkko- ja some-sisältöjä nuorille

Toivomme hakijoilta kokemusta verkko- ja neuvontatyöstä matalan kynnyksen palveluissa. Kaikki viestinnällinen osaaminen on eduksi.

Työ tapahtuu pääasiassa toimistotyöaikoina ja työaika on liukuva, mutta nuorten tavoittamiseksi chat on auki myös ilta-aikaan, joten edellytämme työskentelyä klo 18 asti 1–2 kertaa viikossa. Työtä tehdään joustavasti sekä etänä että toimipisteellämme Kalevankadulla Helsingin keskustassa.

Työ alkaa 1.3.2023 tai sopimuksen mukaan ja päättyy 31.8.2023. Kyseessä on perhevapaan sijaisuus.
Tehtävä on täysipäiväinen (viikkotyöaika 35h). Hakulomakkeen ja lisätiedot löydät tästä.