Hyvä kysymys -palvelun käyttäjäkysely

Vastaa käyttäjäkyselyyn ja osallistu arvontaan!

Hyvä kysymys on verkkopalvelu, joka tukee ja kannustaa ihmisiä löytämään ratkaisun mieltä askarruttaviin elämäntilanteisiin. Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto ry yhteistyössä kumppanijärjestöjen kanssa. Kehitämme Hyvä kysymys – verkkopalvelua käyttäjien palautteen pohjalta ja toivommekin, että vastaat käyttäjäkyselyyn. Kyselyn täyttämiseen menee noin 4 min. Paina lopuksi ”Lähetä” -painiketta, niin vastauksesi tallentuu.
Kaikkien vastanneiden kesken arvomme Sony:n kannettavan langattoman kaiuttimen SRS-XB12 (sininen) ja kaksi Väestöliiton vanhemmuuskirjapakettia. Vastausaikaa on 6.1.2021 asti, arvonta suoritetaan tammikuussa 2021, viikolla 2. Voittajalle ilmoitamme henkilökohtaisesti.
Käyttäjäkyselyyn pääset tästä linkistä