Kehotunnekasvattajat Facebook ryhmä perustettu

Äiti lukee lapselle kirjaa, molemmat ovat iloisia.

Olemme Väestöliiton kehotunnekasvatushankkeessamme perustaneet uuden Kehotunnekasvattajat Facebook -ryhmän lasten (0–9 v.) kanssa työtä tekeville ammattilaisille.

Tarkoituksena olisi:
• Keskustella kehotunnekasvatukseen liittyvistä aiheista, kuten kehoitsetunto, oman ja toisen kehon kunnioittaminen, turvataidot ym.
• Jakaa vinkkejä, kokemuksia ja materiaaleja
• Saada asiantuntija- ja vertaistukea aiheen käsittelyyn lapsiryhmässä, lasten huoltajien sekä kollegoiden kesken.

Liity mukaan yksityiseen ryhmään joko hakemalla ryhmä: Kehotunnekasvattajat tai suoraan tästä linkistä liittymällä tästä.

Ryhmää ylläpitävät Väestöliiton kehotunnekasvatuksen asiantuntijat Henriikka Kangaskoski ja Raisa Cacciatore. Mukaan ryhmään on myös kutsuttu Väestöliiton kehotunnekasvattaja koulutuksen suorittaneet ammattilaiset (80kpl) sekä muita erityisasiantuntijoita.

Toivomme aktiivista keskustelua!