Kutsu: Allin päivän seminaari 31.1.24

Perhepolitiikan suuntaviivat tulevaisuudessa

Allin päivän seminaari on Alli Paasikiven säätiön ja muiden perhepolitiikan parissa työskentelevien tahojen kanssa yhdessä toteutettu keskustelutilaisuus, sekä katsaus perhepolitiikan nykytilaan ja tulevaisuuteen Suomessa. Seminaari on kaikille avoin ja suunnattu erityisesti niille, jotka työkseen hyödyntävät perheisiin ja perhepolitiikkaan liittyvää tietoa tai tekevät päätöksiä tämän tiedon varassa.

Aika: 31.1.2024 klo 9-11:45
Paikka: Tiedekulma, Think Lounge, Yliopistonkatu 4
Lue lisää ja ilmoittaudu: Säätiön verkkosivut

• Avaus/tervetuloa Sinikka Aapola-Kari, asiamies Alli Paasikiven säätiö
  • Valtiovallan tervehdys Sanni Grahn-Laasonen, sosiaaliturvaministeri (kok.)
  • Perhebarometri 2023  –  Kaikki tykkää perheistä. Suomalaisten perhepoliittiset toiveet Anna Rotkirch, tutkimusjohtaja Väestöliitto
  • Perhevapaauudistusten tavoitteet ja vaikutukset Johanna Lammi-Taskula, tutkimuspäällikkö THL
  • Alli Paasikiven säätiön kulttuuri- ja kehittämisapurahat 2024 Maria Kaisa Aula ja Pekka Perttula, apurahatoimikuntien puheenjohtajat Alli Paasikiven säätiö

Tilaisuutta on mahdollisuus seurata myös etänä, linkki striimiin tulee Alli Paasikiven säätiön verkkosivuille ennen seminaaria.