Maksuton Suukkoja ja säröjä sukupolvisuhteissa-webinaarisarja lähisuhteistaan kiinnostuneille isovanhemmille ja vanhemmille

Webinaarisarjan tuottavat yhteistyössä Väestöliiton Kannustava vanhemmuus ja Sukupolvien sopu. Kaikki webinaarit pidetään aina klo 17-18. Jokainen tapahtuma on itsenäinen kokonaisuutensa ja voit osallistua niin moneen kuin haluat.

Maksuton ”Suukkoja ja säröjä sukupolvisuhteissa”-webinaarisarja vanhemmille ja isovanhemmille

26.3. Selkeät rajat helpottavat suhteita -neuvo kysyttäessä, kyläile pyydettäessä (ilm. viim. 20.3.)
9.4. Kuka sanelee säännöt -sormiruoasta mobiilimaailmaan  (ilm. viim.3.4.)
23.4. Erilaiset arvomaailmat -miten löytää yhteinen sävel? (ilm. viim.17.4.)
7.5. Ylisukupolviset perinnöt -taakkoja vai rikkauksia? (ilm. viim.2.5.)
21.5. Vahvista sukupolvitaitojasi -oppimista läpi elämän (ilm. viim.15.5.)
4.6. Perhesuhteet puntarissa -menevätkö kupit tasan? (ilm. viim.29.5.)

Lisätietoja minna.oulasmaa@vaestoliitto.fi (isovanhemmat) ja johanna.sassali@vaestoliitto.fi (vanhemmat)

ILMOITTAUTUMINEN WEBINAAREIHIN

Webinaarin ohjaavat Johanna Sassali ja Minna Oulasmaa ovat Huomenta Suomi-ohjelman vieraina ti 19.3. klo 8.15 ja ma 20.5. klo 8.15 puhumassa webinaarin aiheista.