Haussa markkinointisuunnittelija varainhankintaan

Kuvassa erilaisia ihmisiä eri elämäntilanteissa ja alla teksti "Haemme markkinointisuunnittelijaa varainhankintaan".

Haemme innostunutta, osaavaa sekä asiakas- ja kohderyhmälähtöisesti orientoitunutta markkinointisuunnittelijaa vahvistamaan Väestöliiton varainhankintaa ja kampanjoita yhdessä varainhankinnasta vastaavan kanssa.

Työhön kuuluu Väestöliiton tekeminen tunnetuksi varainhankinnan kohteena. Monipuoliset varainhankinnan markkinoinnin ja viestinnän suunnittelun, toteutuksen ja analytiikan tehtävät ovat myös työnkuvassa sekä osallistuminen kampanjoihin ja keräyksiin.

Kaipaamme innostunutta, tavoitteellista ja rohkeata otetta markkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen sekä joustavaa asennetta, hyviä yhteistyötaitoja sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn.  Paineensietokyky ja onien samanaikaisten tehtävien hallinta ovat myös tärkeitä.

Arvostamme kokemusta varainhankinnan markkinoinnista ja asiakkuuksien hoidosta. Jos tunnet myös yritysmaailmaa, se on eduksi. Toivomme, että sinulla markkinointiviestintään liittyvä vähintään AMK-tasoinen koulutus.

Väestöliitto arvostaa työntekijöidensä monimuotoisuutta. Kannustamme erilaisista taustoista olevia hakemaan tehtävää.

Lähetä vapaasti muotoiltu hakemuksesi sekä CV mahdollisine suosituksineen 28.8.2022 mennessä. Varmistathan, että liitteet ovat varmasti tallentuneet hakemusta lähettäessä. Tarkempi kuvaus työtehtävistä, vaatimuksista ja palkkauksesta löytyy sekä itse hakemuksen lähettäminen tapahtuu tästä linkistä.

Lisätietoja työtehtävistä antaa varainhankinnan asiantuntija Mervi Saikkonen +358 40 624 1104 11.8. klo 10–12, 17.8. klo 10–12 ja 23.8. klo 13–15.