Nuori mies – miten menee?

Nuori mies kahvikuppi kädessä. Olemme suunnittelemassa nuorten miesten (15-29v) mielenterveyttä edistävää hanketta yhteistyössä opiskelijoiden mielenhyvinvointiin erikoistuneen Nyyti Ry:n kanssa. Hankkeen tavoitteena on vahvistaa nuorten miesten mielenterveyttä ja madaltaa kynnystä avun hakemiseen. Tavoitteiden saavuttamiseksi hankkeen tarkoitus on luoda kohderyhmän näkökulmasta paras väylä avun hakemiselle sekä normalisoida avun hakemista viestinnällisen kampanjan avulla.

Parhaan palvelun muotoilemiseksi tarvitsemme tietoa siitä, millainen palvelu vastaisi parhaiten kohderyhmän tarpeisiin. Tiedon keräämiseksi olemme luoneet kyselyn, jonka tarkoituksena on kartoittaa kohderyhmän sekä heidän kanssaan työskentelevien ammattilaisten käsityksiä avun hakemisesta ja siihen parhaiten soveltuvista kanavista.

Kyselyn vastaaminen vie 5-10 minuuttia ja kaikki vastaukset ovat täysin anonyymejä. Kyselyyn pääset vastaamaan alla olevasta linkistä:

Nuoret miehet – Mitä kuuluu?

Vastaa mielen hyvinvointia koskevaan kyselyyn tästä linkistä!

Unga män – Hur är läget?”

Svara på vår enkät om psykisk hälsa på linken!

Young men – How are you?

Please, take part on our questionnaire on mental health, click the link!

Kyselyn vastauksia käytetään ainoastaan hankkeen valmisteluun ja kehittämiseen. Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan 30 euron arvoisia Spotify-lahjakortteja. Luovutettuja yhteystietoja säilytetään vain lahjakorttien arvontaan saakka.

Toivomme ystävällisesti, että jaat kyselyä eteenpäin verkostoillesi ja tahoille, joita hankkeen sisältö koskettaa.

Kiitos avustasi!