Seminaari: Kohti perheenkestävää työelämää Suomessa

Kuvassa lukee: Erilaiset perheet, monenlaiset vastuut – kohti perheenkestävää työelämää Suomessa.

Tervetuloa seuraamaan verkon välityksellä syysseminaariamme keskiviikkona 29.11.2023 klo 10 – 11.15  Erilaiset perheet, monenlaiset vastuut – kohti perheenkestävää työelämää Suomessa?

Linkki seminaariin https://videonet.fi/vaestoliitto/20231129/

Tilaisuuden avaavat Väestöliiton puheenjohtaja Hilkka Kemppi ja toimitusjohtaja Eija Koivuranta. Kelan henkilöstöjohtaja Pasi Lankinen kertoo, miten Kelassa edistetään monimuotoista työelämää ja perheiden arkea ja työelämän erityisasiantuntija Tiina-Emilia Kaunisto Monimuotoiset perheet ry:stä alustaa aiheesta Monimuotoiset perheet työehtosopimuksissa. Lopuksi ohjelmapäällikkö Anna Kokko Väestöliitosta esittelee Perheystävällisyyden kehittämistä työpaikoilla.

10.00–10.10 Tilaisuuden avaus; Eija Koivuranta, toimitusjohtaja, Väestöliitto ry
10.10–10.20  Kohti perheenkestävää yhteiskuntaa; Hilkka Kemppi, hallituksen puheenjohtaja, Väestöliitto ry
10.20–10.35  Monimuotoiset perheet työehtosopimuksissa; Tiina-Emilia Kaunisto, työelämän erityisasiantuntija,  Monimuotoiset perheet -verkosto
10.35–10.55  Miten Kelassa edistetään monimuotoista työelämää ja perheiden   arkea? Pasi Lankinen, henkilöstöjohtaja, Kela