Syksyn kehotunnekasvatuskoulutukset

Tarjoamme syksyllä 2022 maksuttomia Väestöliiton toteuttamia koulutuksia verkossa kehotunnekasvatuksen aiheista. Neljä erilaista puolen päivän koulutuskokonaisuutta eri aiheista!

🙄Miten puhua kehotunnekasvatuksesta lasten kanssa, kollegoiden kesken tai vanhemmille?
🤓Miten erilaisiin lasten kehotilanteisiin suhtaudutaan?
👨‍❤️‍👨 Miten vahvistaa ystävyyttä, yhteisöllisyyttä ja myötätuntokulttuuria lapsiryhmässä?
👉 Mistä löytyy arkisia, monipuolisia ja maksuttomia materiaaleja kehotunnekasvatuksen tueksi?

Kenelle? Varhaiskasvatuksen ja ap. ja ip. toiminnan henkilöstölle, alkuopetuksen opettajille sekä varhaiskasvatuksen johtajille ja alakoulun rehtoreille.
Mitä? Tarjolla neljä aihetta/koulutusaihetta, useita vaihtoehtoisia ajankohtia. Kunkin aiheen voi ottaa erikseen tai osallistua kaikkiin aiheisiin:
· Kehotunnekasvatus, joka lapsen oikeus (Perusteet) 4 h
· Pisarapuuttuminen, menetelmä häirinnän ehkäisyyn ja rakentavaan puuttumiseen 4 h
· Ystävyys-, läheisyys-, ja myötätuntotaidot 4 h
· Kehotunnekasvatuksen puheeksi ottamisen työpaja 3 h

Ilmoittautuminen ja koulutusten kuvaukset (Paina linkkiä)

Lisätietoa koulutuksista antaa: henriikka.kangaskoski@vaestoliitto.fi