Tervetuloa testamentti-iltaamme 24.11.

Isovanhempi halaa pientä lasta.

Mitä jokaisen tulisi tietää testamenttaamisesta ja perintöoikeudesta? Mitä asioita on hyvä ottaa huomioon?

Näitä asioita käsitellään marraskuussa.
Väestöliitto järjestää testamentti-illan 24.11.2021 klo 17:00-18:30.

Tilaisuus on maksuton ja se toteutetaan Teams-verkkotilaisuutena. Kutsu lähetetään ilmoittautuneille.

OHJELMA:

80 vuotta hyvinvoinnin, hyvien ihmissuhteiden ja ihmisoikeuksien puolesta. Väestöliiton toimitusjohtaja Eija Koivuranta kertoo Väestöliiton työstä.

Mitä jokaisen on hyvä tietää omaisuuden testamenttaamisesta ja perintöoikeudesta? Mitä asioita on hyvä ottaa huomioon ja miten testamentilla voidaan vaikuttaa esimerkiksi perintöverotukseen? Tiedätkö, mitkä ovat elämäsi tärkeimmät asiakirjat, jos sinulle jotain tapahtuu ja kuka asioitasi voi hoitaa?

Varatuomari, Hyvä testamentti -kampanjan lakiasiantuntija Piia Jeremejeff kertoo perintöoikeudesta, perintöverotuksesta, testamenttaamisesta ja testamenttilahjoittamisesta sekä edunvalvontavaltuutuksesta.

Voit lähettää luennoitsijoille ennakkokysymyksiä ilmoittautumisesi yhteydessä. Osallistuminen tilaisuuteen ei velvoita sinua mihinkään.

Ilmoittautuminen:

Lähetä nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi sekä mahdolliset ennakkokysymyksesi osoitteeseen lahjoitukset@vaestoliitto.fi.

Lähetämme sähköpostiisi ohjelman ja osallistumislinkin verkkotilaisuuteen. Mukaan mahtuu 50 ensimmäistä ilmoittautunutta.

Lisätietoa tilaisuudesta:

Varainhankinnan asiantuntija Mervi Saikkonen, mervi.saikkonen@vaestoliitto.fi tai 040 6241104.

Sydämellisesti tervetuloa!