Väestöliiton Perhepulma-palveluista tukea yhä useammalle

Väestöliitto tarjoaa maksutonta keskustelutukea nyt myös koulu- ja teini-ikäisten lasten vanhemmille. Aiemmin alle kouluikäisten lasten perheille kohdennettua neuvontaa on nyt tarjolla kaikille alle 18-vuotiaiden lasten ja nuorten vanhemmille. Perhepulma-palvelu toimii ajanvarauksella ja keskustelu Väestöliiton asiantuntijan kanssa voidaan käydä chatissä, videopuheluna tai Väestöliiton toimitiloissa. Juttelemaan voi tulla yksin, kumppanin tai kumppanien kanssa.

Väestöliiton asiantuntijan kanssa voi keskustella huolista, jotka liittyvät lapsen tai nuoren kasvuun ja kaverisuhteisiin, lapsen kasvatukseen, vanhemmuuteen ja perhesuhteisiin tai omaan parisuhteeseen ja seksuaalisuuteen.

Tarjoamme tukea suomeksi, englanniksi, venäjäksi ja ruotsiksi.
Väestöliiton palvelut ovat luottamuksellisia ja niissä voi asioida halutessaan nimimerkillä.
Ajan maksuttomaan keskusteluun voi varata
• jättämällä soittopyynnön numeroon: 040 668 4101
• varaamalla keskusteluajan chattiin: hyvakysymys.fi/ajanvarauschat

Lisätietoa:
Perhepulma-palvelut: hyvakysymys.fi/perhepulma