Väestöliitto mukana Lapsimessuilla 14.-16.4.

Väestöliitto on mukana Lapsimessuilla 14.-16.4. Helsingin Messukeskuksessa! Osastollamme 6d10 voit viettää aikaa koko perheen voimin hauskojen aktiviteettien parissa. Pienille vierailijoille on tarjolla ongintaa ja aikuisille hyödyllistä tietoa vanhemmuuden tueksi!

Tule kuuntelemaan myös asiantuntiijoittemme kiinnostavat puheenvuorot vanhemmuuden tueksi Kasvulavalla:

💚 14.4 klo 10.30-10.55 Suorittamisesta myötätuntoon
Mistä kumpuaa vanhemmuudessa uupuminen ja mitä on lapsen suotuisalle kehitykselle riittävän hyvää vanhemmuutta? Väestöliiton vanhemmuuden asiantuntijat Rozjin Rokhzad ja Johanna Sassali pohtivat avartavassa puheenvuorossaan, miten selvitä suorituspaineista ja miten olla vanhempana myötätuntoinen itseä kohtaan.
💚 15.4 klo 12-12.55 Kakkapissajutut ja muut pienille tärkeät asiat – Kehotunnekasvatusta naperoille
Väestöliiton kehotunnekasvatuksen asiantuntija Henriikka Kangaskoski käsittelee kiinnostusta herättävässä puheenvuorossaan kehotunnekasvatuksen tärkeyttä ja ohjeistaa, miten puhua lapselle kehosta sekä kehon osista kunnioittavasti ja arvostavasti.
💚 16.4 klo 11-11.25 Ystävyys- ja läheisyystaidot – Miten ohjaat naperoille?
Väestöliiton lastenpsykiatri ja asiantuntijalääkäri Raisa Cacciatoren mielenkiintoinen puheenvuoro lasten ystävyys- ja läheisyystaidoista. Miten puuttua lasten väliseen kiusaamiseen ja miten tukea lapsen ystävyystaitoja.

Nähdään Lapsimessuilla!