Väestöliitto on mukana Helsinki Pride -kulkueessa

Väestöliiton Pride-banderolli on ripustettu Väestöliiton talon sisäpihalle. Siinä lukee Seksuaalioikeudet ovat ihmisoikeuksia.

Suomen suurin ihmisoikeustapahtuma Helsinki Pride huipentuu lauantaina 2. heinäkuuta perinteiseen Helsingin Pride-kulkueeseen ja puistojuhlaan.

Väestöliitto-yhteisö on jälleen mukana Helsinki Pride -kulkueessa ihmisoikeuksien ja rakkauden puolesta 2. heinäkuuta. Väestöliitto marssii Seksuaalioikeudet ovat ihmisoikeuksia -banderollin takana.

Tapahtumia Pride-viikolla:

Väestöliiton Poikien Puhelin järjestää Pride-viikolla IrisHelsingissä kaksi sateenkaarevaa roolipelityöpajaa: keskiviikkona 29.6. on sateenkaarevia identiteettejä tukeva hahmonluontityöpaja ja perjantaina 1.7. roolipelikerta.

Väestöliiton nuorisotyöryhmä järjestää ke 29.6. alkaen klo 17 Pride Housen aulassa rennon hengailuhetken, jossa voi samalla osallistua yhteis-taideteoksen tekemiseen. Teos tulee jäämään Pride Housen seinälle.

Kaikki viikon tapahtumat löydät Helsinki Priden sivuilta.