Poika tai nuori mies! Osallistu ja vaikuta!

Kerro mitä verkossa sinulle pitäisi olla. Vaikuta täällä!

Väestöliiton Poikien Puhelin on auttava puhelinpalvelu alle 20-vuotiaille pojille ja nuorille miehille. Puheluihin vastaa aikuinen, ammatillisesti poikien maailmaan perehtynyt mies. Poikien Puhelimessa nuoria autetaan kaikissa elämään liittyvissä pulmissa. Toimintaperiaatteena on antaa suoria vastauksia suoriin kysymyksiin. Poikien Puhelin päivystää ma - pe kello 13–18 numerossa 0800 94 884. Puhelu on soittajalle maksuton ja soittaa voi nimettömänä.

Poikien Puhelimessa chatissa palvelemme arkisin kello 13-15. Chattailemaan pääsee näiden sivujen oikeasta alakulmasta ja Poikien Puhelimen Facebook-sivujen kautta.

Poikien Puhelin kesäaukiolo 2018

PUHELIN 2.7.-13.7 KLO 13-16

CHAT 2.7.-3.8 (kiinni vk 30) klo 13-15

Kesäkuussa ja 6.8. alkaen tutut aukioloajat.

Poikien Puhelimen vastaaja tekee kirjauksia puheluista. Näin kerätään tietoa raportoinnin, tiedottamisen ja kehittämisen tarpeisiin. Poikien Puhelin kuuluu Puhelin- ja verkkoauttamisen eettisten periaatteiden neuvottelukuntaan (PuhEet) ja on sitoutunut neuvottelukunnan eettisiin periaatteisiin.

Tasa-arvoasiain neuvottelukunta (TANE) myönsi 2017 Miehen työ -palkinnon Väestöliiton Poikien Puhelimelle sukupuolisensitiivisestä työstä poikien ja nuorten miesten kasvun tukemiseksi.

Miehen työ -palkinto on jaettu vuodesta 1998 alkaen henkilölle tai taholle, joka on työllään tai muilla ansioillaan edistänyt sukupuolten tasa-arvon toteutumista erityisesti miehiin ja poikiin liittyen ja purkanut kapeita sukupuolinormeja.

Lisäksi Poikien Puhelin vaikuttaa

FacebookissaTwitterissäYoutubessa, WordPressissä sekä Instagramissa!