Haemme asiantuntijaa lapsiperheiden palveluihin

Väestöliitto tukee lapsiperheitä, vanhemmuutta ja vanhemmuudessa kannattelevia ihmissuhteita tarjoamalla maksutonta keskustelutukea sekä luotettavaa tietoa. Lisätietoja löydät täältä.

Haemme nyt lapsiperheiden palveluihin kokopäiväistä

ASIANTUNTIJAA

30.4.2024 saakka kestävään työsuhteeseen. Kyseessä on perhevapaan sijaisuus, joka alkaa 1.9.2023.

Tärkein tehtäväsi on auttaa lapsiperheiden vanhempia chat-, video- ja puhelinvastaanotoillamme. Palveluvalikoimaamme kuuluvat ajanvarauksella toimivat keskustelutuen vastaanotot sekä ammatillisesti ohjatut ryhmächatit. Vuonna 2024 järjestämme mahdollisesti myös ammatillisesti ohjattua vertaisryhmätoimintaa. Palvelumme on tarkoitettu kaikenlaisille perheille.

Toivomme sinulta vankkaa kokemusta asiakastyöstä vanhemmuuden, pari- ja perhesuhteiden sekä seksuaalisuuden teemoista. Arvostamme aiempaa kokemusta verkko- ja puhelinauttamisesta. Toivomme, että sinulla on kiinnostusta ja valmiuksia esiintyä mediassa ja sosiaalisessa mediassa asiantuntijana. Voit myös osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan osallistua erilaisten verkkoaineistojen tuottamiseen sekä osallistua viestintä- ja verkostotyöhön.

Tule asiantuntijaksi mukavaan ja ammattitaitoiseen, moniammatilliseen tiimiin, jossa tuemme ja kannustamme toisiamme!

Lue tarkemmat tiedot ja hae tehtävää täyttämällä hakemus 7.8. mennessä verkko-osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?b185cda4. Lataa hakemuskirjeesi Liitteet-kohtaan ja muista painaa tallenna-painiketta. Lisätietoja työtehtävästä antaa 13.7. ja 14.7. klo 10-12 palvelupäällikkö Heidi Schrooten, puh. 040 705 8444.

Väestöliitto on järjestö, joka vahvistaa hyvinvointia, turvallisia ihmissuhteita ja ihmisoikeuksia muuttuvassa maailmassa. Tarjoamme nuorille ja aikuisille maksutonta neuvontaa ja tukea. Haluamme, että Suomi on hyvä kotimaa kaikille täällä asuville. Teemme syntyvyys- ja väestöntutkimusta ja edistämme perheystävällisyyttä sekä seksuaali- ja ihmisoikeuksien toteutumista Suomessa ja kansainvälisesti.