Haemme asiantuntijaa Poikien Puhelimen tiimiin

Haluatko tehdä merkityksellistä työtä nuorten elämänhallinnan, ihmissuhdetaitojen, seksuaalisen hyvinvoinnin ja aikuiseksi kasvamisen tueksi? Väestöliiton Poikien Puhelimessa vapautuu mahtava näköalapaikka poikien ja nuorten miesten elämään. Pääset kokeilemaan uusia ideoita innostavassa ja turvallisessa tiimissä, jossa arvostetaan oma-aloitteisuutta.

Pääasialliset toimintomme ovat pojille ja nuorille miehille tarkoitetut arki-iltapäivisin palvelevat puhelin- ja chat-palvelu. Livestriimeillä ja muilla somesisällöillä tarjoamme positiivisella asenteella välineitä kohderyhmämme usein esittämiin pohdintoihin ja rohkaisemme ottamaan yhteyttä meihin matalalla kynnyksellä.

Haemme tiimiimme asiantuntijaa määräaikaiseen tehtävään 1.5.2023-31.1.2024. Palvelulupauksemme mukaisesti haemme tehtävään mieshenkilöä.

Lue lisää tehtävästä ja hae paikkaa täältä viimeistään sunnuntaihin 2.4. mennessä. Hae tehtävää pian, saatamme kutsua haastatteluun jo ennen hakuajan päättymistä.

Haemme asiantuntijaa Väestöliiton Poikien Puhelimeen

Väestöliitto on järjestö, joka vahvistaa hyvinvointia, turvallisia ihmissuhteita ja ihmisoikeuksia muuttuvassa maailmassa. Tarjoamme nuorille ja aikuisille maksutonta neuvontaa ja tukea. Haluamme, että Suomi on hyvä kotimaa kaikille täällä asuville. Teemme syntyvyys- ja väestöntutkimusta ja edistämme perheystävällisyyttä sekä seksuaali- ja ihmisoikeuksien toteutumista Suomessa ja kansainvälisesti.