Haemme markkinointiviestinnän harjoittelijaa

Liitytään yhteen -varainkeräyskampanja kuva kahdesta nuoretsa naisesta.

Etsimme Väestöliittoon markkinointiviestinnän korkeakouluharjoittelijaa kolmeksi kuukaudeksi syksyllä 2021.

Harjoittelija työskentelee Väestöliiton varainhankinnassa. Hänen tehtäviinsä kuuluvat markkinointiviestintään liittyvät monipuoliset suunnittelu-, koordinaatio- ja toimeenpanotehtävät sekä muut varainhankintaa tukevat tehtävät. Tehtävät liittyvät etenkin Väestöliiton uuden Liitytään yhteen -kampanjan, jouluvetoomuksen, päivätyökeräyksen ja muiden lahjoitustapojen markkinointiin.

Jos olet markkinoinnin tai viestinnän opintojen loppuvaiheessa oleva, myyntiorientoitunut opiskelija ja hallitset etenkin sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin keinot ja kanavat sekä sujuvan, puhuttelevan ja osallistavan sisällöntuotannon, laita hakemus tulemaan!

Hakemukset 13.9. mennessä.

Lisätietoja saat ja hakemuksen voit jättää meille Sympassa (linkki Sympaan).