Kaikkien kotien onneksi -keräyksemme käynnistyi

Tyttö ja nalle selin.

Väestöliiton Kaikkien kotien onneksi -keräys on nyt käynnissä.

Kaikkien kotien onneksi -keräyksellä tuetaan pitkäjänteistä työtämme lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. Keräyksellä vedotaan yksityisiin henkilöihin ja yrityksiin lahjoitusten saamiseksi.

Monen lapsen, nuoren ja perheen arkea kuormittavat erilaiset huolet sekä turvattomuus, yksinäisyys, uupumus ja ihmissuhteiden ristiriidat. Lahjoittajien tukea tarvitaan, jotta voimme huolehtia siitä, että kenenkään ei tarvitsisi jäädä huolineen yksin ja että jokaisella olisi elämää kannattelevia turvallisia ihmissuhteita.

Kaikkien kotien onneksi -keräyksellä kerätään varoja Väestöliiton asiantuntevaan ja maksuttomaan neuvontaan sekä kotien ja perheiden hyvinvointia koskevaan tutkimustyöhön.

Varoja tarvitaan kipeästi, jotta voimme muun muassa tukea uupuneita pienten lasten vanhempia Perhepulma-palvelussa, auttaa ja kuunnella poikia ja nuoria miehiä Poikien Puhelimessa, tarjota nuorille chat-apua ihmissuhteiden, murrosiän myllerrysten ja seksuaalisuuden huoliin sekä keskusteluapua isovanhemmuuden ristiriitoihin. Lahjoittajien avulla voimme myös tukea muualta Suomeen muuttaneiden vanhemmuutta ja hyvinvointia.

Lahjoitusvaroilla tuetaan myös Väestöliiton tutkimustyötä, joka auttaa tärkeällä tavalla ymmärtämään kotien ja perheiden hyvinvointia ja ihmissuhteita. Tutkimustietoa tarvitaan, jotta voimme paremmin auttaa ja edistää kaikkien kotien onnea ja hyvinvointia.

Lue lisää ja lahjoita osoitteessa: kaikkienkotienonneksi.fi

#KaikkienKotienOnneksi #Väestöliitto #KoskaTarvitsemmeToisiamme