Tyttö ja nalle tee joululahjoitus.

Kaikkien kotien onneksi -keräys

Tee joulun arvokkain teko – auta lapsia, nuoria ja perheitä joululahjoituksella.

Monessa kodissa tarvitaan apuasi juuri nyt. Monen lapsen, nuoren ja perheen arkea kuormittavat erilaiset huolet, kuten turvattomuus, yksinäisyys, uupumus ja ihmissuhteiden ristiriidat. Kenenkään ei tulisi jäädä huolineen yksin ja jokaisella tulisi olla elämää kannattelevia turvallisia ihmissuhteita.

Tee joululahjoitus Kaikkien kotien onneksi -keräykseen. Lahjoituksellasi olet mukana tukemassa asiantuntevaa ja maksutonta matalan kynnyksen neuvontaa sekä kotien ja perheiden hyvinvointia koskevaa tutkimustyötä. Yhdessä voimme huolehtia siitä, ettei lasten, nuorten ja perheiden tarvitse jäädä huolineen yksin.

Sinun tai yrityksesi apu on todella arvokasta.

Halutako tehdä yrityksen joululahjoituksen? Voit siirtyä yritysten keräyssivulle tästä >>

LAHJOITA NYT

Lahjoituksen määrä
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Näin lahjoituksesi auttaa.

Joululahjoituksellasi tuetaan Väestöliiton asiantuntevaa ja maksutonta matalan kynnyksen neuvontaa. Jo yksikin keskustelu asiantuntijoidemme kanssa voi helpottaa ja auttaa vaikeassa tilanteessa. Varhaisen vaiheen tuen avulla voimme ennaltaehkäistä ongelmien syvenemisen.

Joululahjoituksia tarvitaan, jotta voimme muun muassa tukea uupuneita vanhempia Perhepulma-palvelussa, auttaa poikia ja nuoria miehiä Poikien Puhelimessa, tarjota nuorille chat-apua ihmissuhteiden, murrosiän myllerrysten ja seksuaalisuuden huoliin sekä keskusteluapua isovanhemmuuden ristiriitoihin. Lahjoitusten avulla voimme myös tukea muualta Suomeen muuttaneiden vanhemmuutta ja hyvinvointia.

Lahjoitusvaroilla tuetaan myös Väestöliiton tutkimustyötä, joka auttaa tärkeällä tavalla ymmärtämään kotien ja perheiden hyvinvointia ja ihmissuhteita. Tutkimustietoa tarvitaan, jotta voimme paremmin auttaa ja edistää kaikkien kotien onnea ja hyvinvointia.

Esimerkkejä siitä, miten joululahjoitukset auttavat

Jo 25 eurolla voimme esimerkiksi tarjota asiantuntevaa ammattiapua yhden vanhemman jaksamisen ja haastavan perhetilanteen tueksi. Auttamalla ja tukemalla vanhempia tuemme myös lasten onnellista ja turvallista kasvua.

Jo 100 eurolla voimme esimerkiksi kuunnella ja auttaa neljää poikaa tai nuorta miestä Poikien Puhelimessa. Puhelun aikana voidaan puhua mm. murrosiän kehitykseen tai yksinäisyyteen liittyvistä huolista tai keskustella siitä, mistä voisi löytää uusia kavereita.

OTA MEIHIN YHTEYTTÄ

Autamme sinua mielellämme kaikissa lahjoittamiseen liittyvissä asioissa.

lahjoitukset@vaestoliitto.fi tai 040 624 1104 (arkisin klo 9-15)

Keräyslupa RA/2020/1558

Hymyilevä tyttö nalle kainalossa.

Kaikkien kotien onneksi -merkki.