Rekry: vaikuttamistyön asiantuntija kansainvälisen kehityksen yksikköön

hei, me rekrytään! vaikuttamistyön asiantuntija kansainvälisen kehityksen yksikköön

Tule työkaveriksi iloiseen kansainvälisen kehityksen tiimiimme. Meillä saat tehdä monipuolista ja merkityksellistä työtä seksuaalioikeuksien ja kestävän kehityksen edistämiseksi.

Väestöliiton kansainvälisen kehityksen tiimin keskeisiä toimintoja ovat vaikuttamistyö, kehitysyhteistyö, globaalikasvatus ja viestintä.  Tiimimme työtapana on lähityö Helsingin keskustan toimistossamme ja teemme paljon asiantuntijatyötä yhdessä koko tiiminä.

Asiantuntijan tehtäviä ovat mm.:

• kehityspolitiikkaan vaikuttaminen
  • vaikuttamisviestintä
  • tiedonkeruu ja analysointi
  • toimiminen kansainvälisissä verkostoissamme
  • sekä muu yksikön työhön osallistuminen

Toivomme, että asiantuntijalla on hyvä ote itsenäiseen työskentelyyn ja oman työn aikatauluttamiseen. Arvostamme tietämystä globaaleista seksuaalioikeuskysymyksistä. Koulutustaustaksi sopii esimerkiksi valtio- ja yhteiskuntatieteet, oikeustieteet tai sosiaalitieteet.

Asiantuntijalta edellytetään hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista ilmaisua, mutta emme edellytä kummankaan kielen olevan hakijan äidinkieli.

Asiantuntijan toivotaan aloittavan mahdollisimman pian, mutta viimeistään 1.10. Työsuhde on vakituinen ja sisältää kuuden kuukauden koeajan. Työtä tehdään ensisijaisesti lähityönä Väestöliiton toimistolla Helsingissä.

Palkka 3000/kk.

Tarjoamme joustavan työajan, työterveyshuollon, sekä lounas- ja liikuntaedun.

Hae 15.9.2022 mennessä!

Lisätiedot ja hakuohjeet tästä linkistä.

Tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa: Kansainvälisten asioiden johtaja Elina Korhonen, elina.korhonen@vaestoliitto.fi. Tiedustelut vain sähköpostilla.

Tästä linkistä voit tutustua kansainvälisen kehityksen tiimiin.