Save the date: Väestöpäivä 14.5.2024

Miten yhteiskunnalliset kriisit vaikuttavat lastensaantiin ja toivottuun lapsilukuun? Miten aleneva syntyvyys näkyy Suomessa nyt ja tulevaisuudessa? Millaista keskustelua väestönkehityksestä käydään kansainvälisillä foorumeilla? Minkä asioiden parissa Väestöliitto työskentelee vuonna 2024? Ovatko suomalaiset yksinäisempiä kuin muut?

Väestöliiton järjestyksessään toisen Väestöpäivän aiheena alenevan syntyvyyden Suomi ja miten pidämme yhdessä huolta toisistamme ja lasten hyvinvoinnista. Päivän aikana puhumme myös yksinäisyydestä, seksuaalioikeuksista, yhteisöllisyydestä sekä digitaalisesta hyvinvoinnista.

Laita siis päivämäärä jo kalenteriin ja seuraa tarkentuvaa tietoa päivän ohjelmasta kanavissamme!

Aika: tiistai 14.5.2024 klo 10–16
Paikka: Väestöliitto, Kalevankatu 16