Tule mukaan kansalaispaneeliimme!

Eri näköisten ihmisten siluetteja, piirroskuva..

Haluatko vaikuttaa Väestöliiton kautta yhteiskunnallisesti tärkeisiin asioihin, ja ehdottaa meille, mitä meidän olisi hyvä nostaa esille toiminnassamme?

Ilmoittaudu mukaan Väestöliiton kansalaispaneeliin, joka toimii lähinnä verkossa. Paneelista voi poistua halutessaan koska tahansa.

Kansalaispaneelin jäsenenä voit mm. kommentoida kannanottojamme, vaikuttaa tutkimusteemojemme suunnitteluun tai viestintämme sisältöihin ja kehittämiseen. Kysymme jäseniltä muutaman kerran vuodessa kommentteja ja kutsumme heitä myös osallistumaan tilaisuuksiimme. Jäsenet saavat myös halutessaan kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän uutiskirjeemme, jossa kerromme ajankohtaista toiminnastamme ja tulevista tapahtumista ja hankkeista.

Tule mukaan vaikuttamaan ja kehittämään Väestöliittoa.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.