Uutiskirjeessämme: Kohtaamiset ovat vastaus tämän ajan haasteisiin

Keväisen uutiskirjeemme teemana ovat kohtaamiset. Kohtaamiset ovat Väestöliiton vastaus tämän ajan haasteisiin. Mielestämme ihmiset tarvitsevat toisiaan. Vastaus tarvitsevuuteen on yhteyden muodostuminen ihmisten välille. Ihmisten väliset kohtaamiset ovat niin tutkimustyömme kuin liiton maksuttomien ja yhtiömme maksullisten palvelujen, vaikuttamistyömme sekä kehitysyhteistyömme ytimessä.

Toukokuussa toivomme kohtaavamme teidät Europpasalissa eurovaalipaneelissa Seksi on EU-politiikkaa 13.5. ja avointen ovien Väestöpäivässä Väestöliitossa 14.5. Kuun lopussa meillä on sääntömääräinen kevätkokous.

Lue uusin uutiskirjeemme.

Väestöliiton uutiskirje Välähdyksiä Väestöliitosta tarjoaa tietoa ja vinkkejä Väestöliiton palveluista, tapahtumista ja toiminnasta. Tilaa uutiskirje sähköpostiisi tästä!

Väestöliitto – Koska tarvitsemme toisiamme