Womento-mentoroinnin syksyn haku on auki!

Rivi nauravia naisia.

Tule mukaan Womento -mentorointiin ja tee suomalaisesta työelämästä parempaa ja monimuotoisempaa!

Oletko oman ammattialan asiantuntija, joka on sinut suomalaisen työelämän käytäntöjen kanssa ja haluaisit tukea toista naista niissä? – olet meidän etsimämme MENTORI!

Oletko korkeasti koulutettu Suomeen muuttanut nainen, joka haaveilee oman alan työstä täällä? Tarvitsetko apua ammattilaisten verkostojen löytämiseen ja suomalaisen työelämän ymmärtämiseen? Osaatko jo vähän (tai enemmän) suomea?  – olet meidän etsimämme AKTORI!

Womento naisten työuramentorointiryhmä alkaa lokakuussa. Ryhmään voi tulla mukaan mistä tahansa Suomesta, sillä ryhmä toimii pääsääntöisesti etäyhteyksien kautta.Haku mentorointiryhmään tuleville aktoreille ja mentoreille on auki 29.9.2023 asti, ja ilmoittautuminen tapahtuu allaolevalla lomakkeella.

Jos onnistumme löytämään sinulle oman ammattialasi mentorin / aktorin, niin pääset mukaan ryhmän. Ilmoitamme mukaan pääsystä kaikille hakijoille sähköpostilla 13.10.2023 mennessä.

Lisätietoa hausta ja Womentosta sivullamme.