Näiltä sivuilta löydät tietoa parisuhteesta, sen hoitamisesta, sinkkuudesta ja perheellistymisen teemoista. Löydät sivuiltamme myös avio- ja avoliittoon liittyvää lakitietoa. Voit mm. kartoittaa tilannettasi testeillä ja käydä nettikursseja.

Uutisia

"Tahdolla ja taidolla" -parisuhdekurssi elokuussa Jyväskylässä

28.6.
Parisuhdetta kannattaa hoitaa. Parisuhteen vaikeudet eivät välttämättä johdu siitä, että olemme valinneet väärän kumppanin, vaan syynä voi olla pikemminkin se, että parisuhteen hoitaminen unohtuu arjen keskellä, parisuhteen ympärillä voi olla kuormittavia elämäntilanteita tai suhteeseen luonnollisesti kuuluvia kriisejä ei osata sovitella.

Erotilanteen tärkeimmät lait!

23.6.
Asianajajalta palstalla Inga Koskinen kertoo mitä lakeja on hyvä tietää ja tuntea erotilanteessa.

"Våga och Vinn" parrelationskurs i Esbo

21.6.
En förebyggande parrelationskurs för er som nyligen har blivit föräldrar med barn i babyålder och som är nyfikna på att lära er mera om er parrelation.

Tahdolla ja taidolla - Uusparisuhteen ristiriitoja ennaltaehkäisevät ja parisuhdetta tukevat lauantait

20.6.
Uusparisuhde on uusi mahdollisuus! Parisuhteen haasteet ovat suuria tämän päivän Suomessa. Miten mahduttaa rakkaus uusperheen parisuhteen arkeen? Miten luoda ja ylläpitää suhteessa positiivisia asioita? Miten ratkaista ristiriitoja rakentavasti? Miten löytää keinoja toimia uusperheen vanhempana / aikuisena?

Tiedevinkki:

Naisten halu toisia naisia kohtaan on lisääntynyt, kertoo FINSEX-tutkimushanke, jossa on jo vuosikymmeniä seurattu suomalaisten seksuaalielämässä tapahtuvia muutoksia.

Lue lisätietoa kesäkuun tietovuodon lähteestä, Väestöliiton tutkimuslaitoksesta.

Palvelut

Ajanvaraus ma-pe klo 8.30–15.30 numerosta (09) 2280 5267. Vapaita aikoja saatavilla!

Aikoja auki rajoitetusti!

palvelunumerossa 0800 183 183 torstaisin klo 12-14. Palvelu on maksuton.