Grant Thorntonille Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnus

Kuvassa: Suomen Grant Thorntonin toimitusjohtaja Jonni Leporanta ja Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -ohjelman Ohjelmapäällikkö Anna Kokko.

Suomen Grant Thornton on saanut Väestöliiton myöntämän Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen.

Kunniakirja on luovutettu GT:lle Helsingissä. GT on ollut mukana Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -ohjelmassa vuodesta 2018.

Grant Thornton kuuluu maailman johtaviin tilintarkastus-, vero-, yritysjärjestely- ja muita asiantuntijapalveluita tarjoaviin yrityksiin. Suomessa yrityksen asiakkaista suurin osa on omistajavetoisia yrityksiä sekä suurten ulkomaisten yritysten tytäryrityksiä. Grant Thorntonilla on Suomessa tällä hetkellä töissä noin 80 henkilöä. Globaalisti yritys toimii 138 maassa, ja henkilöstöä on yhteensä yli 58000.

Perheystävällinen työpaikka -ohjelman aikana Grant Thorntonilla on panostettu erityisesti työaikojen joustavuuteen, päivitetty ja kehitetty HR-käytäntöjä ja henkilöstöetuja sekä järjestetty erilaisia teemaan liittyviä tapahtumia ja koulutuksia henkilöstön ja työyhteisön kehittämiseksi.

Yhtiössä käytössä oleva hybridityöskentelymalli antaa jokaiselle työntekijälle mahdollisuuden työskennellä toimistolla tai etänä henkilöstöpolitiikan ja tiimikohtaisten toimintamallien mukaisesti. Etätyöskentelymahdollisuudet riippuvat työtehtävien luonteesta ja työtilanteesta ja niistä sovitaan tarvittaessa tapauskohtaisesti esihenkilön kanssa.

Jatkossakin Grant Thorntonilla on tavoite olla sosiaalisesti vastuullinen ja mahdollisimman joustava ja perheystävällinen työpaikka, jossa jokainen pystyy työskentelemään ja edistämään omannäköistään työuraa elämäntilanteesta riippumatta.

Onnittelut Grant Thorntonille hienosta saavutuksesta sekä menestystä perheystävällisyyden ylläpitämiseen ja kehittämiseen myös jatkossa!

Lue lisää Grant Thorntonin perheystävällisyydestä Suomessa Väestöliiton tuoreesta blogista.