Koko koulu yhdessä seksuaalioikeuksien hyväksi päivätyökeräyksellä

Iloisia nuoria.

Koulut voivat nyt tehdä arvokasta työtä seksuaalioikeuksien hyväksi osallistumalla Väestöliiton lukuvuoden 2021–2022 päivätyökeräykseen.

Seksuaalioikeudet ovat keskeisiä ihmisoikeuksia, mutta monille niiden toteutuminen on vielä kaukainen haave  kaikilla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa oman elämänsä kulkuun, kenen kanssa seurustelee tai saada tietoa seksuaalisuudesta. Tehdään yhdessä työtä seksuaalioikeuksien toteutumiseksi Suomessa ja kehittyvissä maissa!

Päivätyökeräyksen tuotolla tuetaan haavoittuvaisimmassa asemassa olevien ihmisten seksuaalioikeuksien toteutumista kehittyvissä maissa sekä nuorille suunnattua seksuaalikasvatusta ja -neuvontaa Suomessa. Koulut voivat samalla syventää aiheen ymmärrystä tutustumalla seksuaalioikeuksia ja seksuaalisuutta koskevaan oppituntimateriaaliin.

Kun koulunne osallistuu Väestöliiton päivätyökeräykseen, rakennamme yhdessä maailmaa, jossa jokaisella on tietoa, taitoa ja mahdollisuuksia päättää omasta kehostaan ja elämästään.

Lue lisätietoja päivätyökeräyksestä, sen kohteista ja siihen osallistumisesta tältä sivulta (linkki).