Perhebarometrin 2021 julkistamistilaisuus 25.10.

Väestöliiton Perhebarometri 2021, Vanhenee kuin hyvä viini - Yli 50-vuotiaiden parisuhteet Suomessa, julkistetaan maanantaina 25.10.2021 klo 13.

Tilaisuus pidetään verkossa, mutta myös paikalle on mahdollista tulla. (Kalevankatu 16, sisäpiha)

Suomalaisilla on elämän jälkipuoliskolla yhä enemmän terveitä elinvuosia ja vaurautta, ja myös yhteiskunnan ilmapiiri on muuttunut niin, että heidän on aiempaa helpompi toteuttaa itseään romanttisissa suhteissaan. Ikääntyvien parisuhteet ovat moninaistuneet.

Perhebarometri 2021 tutkii yli 50-vuotiaiden suomalaisten parisuhteita. Ovatko ikääntyvät pariskunnat tyytyväisiä parisuhteisiinsa, tai mistä he riitelevät? Vaikuttaako parisuhdehistoria isovanhemmuuden tuntemuksiin? Barometrissä myös vertaillaan Suomea muihin Euroopan maihin niin nykyisen siviilisäädyn kuin koko parisuhdehistorian kannalta.

Ilmoittautumislomake

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan tuloksista!