Nea Bäck,  Nuorten ja nuorten aikuisten seksuaalinen hyvinvointi, Nuorten palvelut

Henkilöllä ruskeat hiukset kiinni ja silmälasit. Musta työhuppari. Hän nojaa tiiliseinään.

Nea Bäck

Asiantuntija | Et ole yksin -palvelu

• nea.back@vaestoliitto.fi

• +358406305386

Nea Bäck työskentelee asiantuntijana Et ole yksin -palvelussa. Hankkeessa tehdään töitä kiusaamisen, häirinnän ja seksuaaliväkivallan ennaltaehkäisyn sekä niihin puuttumisen parissa. Hanke tekee tiivistä yhteistyötä urheiluseurojen, lajiliittojen ja muiden urheilutoimijoiden kanssa. Tavoitteena on luoda turvallisempaa ja häirintävapaata urheilua kaikille sekä tarjota tukipalveluita epäasiallista käytöstä urheilussa kohdanneille ja heidän läheisilleen.

Nea on koulutukseltaan kehityspsykologian maisteri (erikoistunut lastensuojelutyöhön) ja seksuaalineuvoja. Aiemmin hän on työskennellyt lastensuojelussa.

Du kan även kontakta Nea på svenska.