Et ole yksin -palvelu tarjoaa chat-päivystyksiä nyt myös tiistaisin

21.4.2020

Väestöliiton Et ole yksin -palvelu tarjoaa apua ja tukea heille, jotka ovat joutuneet kokemaan kiusaamista, häirintää tai mitä tahansa epäasiallista käyttäytymistä urheiluharrastuksessaan. Palvelu muuttaa päivystysaikojaan, ja kohtaa kohderyhmänsä nyt entistäkin useammin chat-keskusteluissa.

Et ole yksin -palvelun päivystysajat muuttuvat, ja 28.4. lähtien palvelu palvelee puhelimessa ainoastaan maanantaisin ja chatissa tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin. Muutos tehdään, koska chat-palvelu on ollut puhelinpalvelua suositumpi, ja haluamme tarjota kohderyhmällemme sellaisia tukimuotoja, joita he juuri eniten kaipaavat.

Et ole yksin -palvelu päivystää siis 28.4. lähtien maanantaisin kello 14.00 - 17.30 numerossa 0800 144 644 sekä tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin kello 14.00 - 17.30 osoitteessa www.etoleyksin.fi

Et ole yksin -palvelu on tarkoitettu kaikenikäisille urheilua harrastaville tai harrastaneille, jotka haluavat keskustella harrastuksessa kokemastaan epäasiallisesta kohtelusta luotettavasti ammattilaisen kanssa. Vaikka suuri osa urheiluharrastuksista on tällä hetkellä tauolla, haluamme tarjota mahdollisuuden keskustella mieltä painavista asioista jokaiselle. Olipa huolesi iso tai pieni, meillä on aikaa kuunnella.

Löydät Et ole yksin -palvelun täältä

Et ole yksin -palvelu tarjoaa chat-päivystyksiä nyt myös tiistaisin