Vanhemmat

Väestöliitto tarjoaa kannattelevia, ongelmia ehkäiseviä, matalan kynnyksen palveluja alle 18-vuotiaiden lasten vanhemmille. Tuotamme myös vanhemmuuden sekä vanhempien ihmissuhteiden ja seksuaalisen hyvinvoinnin tueksi luotettavia verkkoaineistoja, kuten tietoartikkeleja, verkkokursseja, podcasteja, videoita, tehtäviä ja testejä.

Meihin voi olla yhteydessä vanhemmuuteen, lasten kasvatukseen, ihmissuhteisiin ja seksuaalisuuteen sekä perhearjessa jaksamiseen liittyvissä asioissa. Tule juttelemaan myös jos Ukrainan sota aiheuttaa huolta ja pelkoa ja kaipaat tukea asian käsittelyyn lasten kanssa. Chatimme ovat maksuttomia ja niissä voi asioida nimimerkin turvin. Puheluista maksat vain tavallisen puhelun hinnan.

Perhepulma – apua ja tukea lapsiperheille

Palvelumme ja tietoaineistomme lasten vanhemmille löydät kootusti Hyvä kysymys -verkkopalvelusta.

Tue työtämme

Osallistu Kaikki on perheestä -kampanjaan ja olet mukana tukemassa työtämme perheiden hyvinvoinnin puolesta! Lue lisää ja osallistu>

Tue työtämme ja tee lahjoitus

Ajankohtaista vanhemmuudesta

Anna palautetta Kannustavan vanhemmuuden palveluista

Haluatko antaa palautetta palveluistamme? Palautteesi auttaa meitä kehittämään toimintaamme.

• Jos haluat, että olemme palautteen johdosta sinuun yhteydessä, lisää tähän sähköpostiosoitteesi.
    Annan suostumukseni käyttää antamiani tietoja Väestöliiton toimintaa koskevan palautteen käsittelyn yhteydessä. Tietoja käsitellään luottamuksellisesti, eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Tiedot hävitetään, kun palautteen käsittely on päättynyt.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Väestöliiton tietosuojaseloste