Isovanhemmat

Iäkäs mies istuu pöydän ääressä, nojaa käteensä miettelijäänä. Taustalla nuorempi mies lukee sohvalla.

Kaipaatko henkilökohtaista keskusteluapua tai ohjatun ryhmän vertaistukea isovanhemmuuden pulmiin? Väestöliiton Sukupolvien sopu tarjoaa isovanhemmille monenlaisia maksuttomia palveluja.

Sukupolvien sopu -toimintamme järjestää erilaisia palveluita, jotka ovat tarkoitettu isovanhemmille, tuleville isovanhemmille tai isovanhemmuudesta haaveileville. Neuvontapuhelimemme palvelee sinua torstaisin kello 12 – 13 numerossa 040 480 2100. Neuvontapuhelimeen soittaminen maksaa tavallisen puhelinmaksun verran.

Järjestämme Helsingissä kasvokkain tapahtuvia keskustelukäyntejä, joille voit tulla joko yksin tai läheisesi kanssa. Korona-aikana kohtaavat palvelut on korvattu etäyhteyksillä. Niistä voit keskustella työntekijän kanssa.

Jos haluat esittää kysymyksiä isovanhemmuuteen liittyen, saada lisätietoa palveluistamme tai varata ajan keskustelukäynnille, ota yhteys sähköpostitse isovanhemmuus(at)vaestoliitto.fi.

Mikä tahansa asiasi onkaan, ota rohkeasti yhteyttä!