Nuorisoryhmän jäsenet

Evan kuva.Moikka! Olen Eva, 19-vuotias oikeustieteen opiskelija Turusta. Minua kiinnostaa erityisesti mielenterveysaiheet, tasa-arvo ja seksuaalikasvatukset kehittäminen. Vapaa-ajallani tykkään lukea ja valmennan lasten cheerleadingjoukkueita. Odotan innoillani kaikkea, mitä ryhmässä pääsee tekemään!

Moikka, mä oon Konsta, 21-vuotias kasvatustieteiden ylioppilas Helsingistä. Mua innostaa yhdenvertaisuus, koulutus ja kulttuuri! Innostavaa olla mukana mahtavassa porukassa edistämässä yhdenvertaisuutta ja nuorten seksuaalioikeuksien toteutumista!

Moi! Mä oon Hilla, 22-vuotias kätilöopiskelija ja valtiotieteiden ylioppilas Helsingistä. Sukupuolisuus, seksuaalisuus ja oikeudenmukaisuuden teemat kiinnostaa mua ihan loputtomasti niin opinnoissani ja järjestötoiminnassa kuin myös pitkissä ja polveilevissa keskusteluissa ystävieni kanssa. Tulevaisuudessa unelmoin seksuaalikasvattamisesta, kirjoittamisesta, sukupuolentutkimuksen opinnoista sekä joogaohjaajaksi kouluttautumisesta. Rakastan elämässä mun ystäviä, joogaa, pitkiä kävelyitä, Yrjönkadun uimahallia, merelle tuijottelua ja hyviä keskusteluja. Ihanaa olla Väestöliiton huippuporukassa mukana!

Moikka! Olen Meeri, 22-vuotias sosiaalitieteiden opiskelija Turusta. Hain mukaan Väestöliiton nuorisotyöryhmään koska oon tosi kiinnostunut sukupuolisuudesta ja seksuaalisuudesta ja niiden yhdenvertaistamisesta. Toivon, että pääsen tätä kautta itse sekä oppimaan että jakamaan tietoa lisää näistä aiheista. Vapaa-ajallani tykkään esimerkiksi pitkistä kävelylenkeistä, pullakahveista ja pulkkamäestä. Ihanaa päästä mukaan <3.