Nuorisoryhmän jäsenet

Idan kuva.Heippa, mä oon Ida, 26-vuotias lasten sairaanhoitaja ja joulukuussa -20 valmistunut seksuaalineuvoja. Seksologian opinnot ovat vieneet mut ihan täysin mennessään. Seksuaalioikeudet ja niiden toteutuminen kaikilla ihmisillä on lähellä sydäntä. Nautin myös seksuaalikasvattamisesta ja teenkin sitä oman instagramini puolella! Muuten nautin lukemisesta, avantouinnista, tanssimisesta ja ukulelen soiton opettelemisesta. Ja ennen kaikkea olen superinnoissani tälläisen järjestötoiminnan aloittamisesta!
IG: @vahvastimina

Moikka! Oon Vera 22v Helsingistä. Asustelen avovaimon, koiran ja leopardigekon kanssa ja työskentelen oppisopimuksella nuorisotyössä.

Vapaa-ajallani puuhaan koiran kanssa sekä tuftailen. Kiva olla tässä joukossa mukana!

Evan kuva.Moikka! Olen Eva, 19-vuotias oikeustieteen opiskelija Turusta. Minua kiinnostaa erityisesti mielenterveysaiheet, tasa-arvo ja seksuaalikasvatukset kehittäminen. Vapaa-ajallani tykkään lukea ja valmennan lasten cheerleadingjoukkueita. Odotan innoillani kaikkea, mitä ryhmässä pääsee tekemään!

Tervehdys! Nimeni on Viivi, ja oon 18-vuotias opiskelija. Innostun muiden auttamisesta, taiteesta sekä luonnossa liikkumisesta. Tulevaisuudessa haluaisin työskennellä humanistisella alalla ihmisoikeuksia edistäen. Mahtavaa olla mukana!

Moikka, mä oon Konsta, 21-vuotias kasvatustieteiden ylioppilas Helsingistä. Mua innostaa yhdenvertaisuus, koulutus ja kulttuuri! Innostavaa olla mukana mahtavassa porukassa edistämässä yhdenvertaisuutta ja nuorten seksuaalioikeuksien toteutumista!

Kukkuu! Mioon Peppiina, kohta 18v takkutukka ja opiskelija. Oon erityisherkkä ja ns. äitipersoona. Käyn nyt lähihoitoa lasten puolella ja tästä oon kuvitellu opiskelevani varhaiskasvattajaksi tai sosionomiksi. Mulla on paljon kokemusta huostaanotettujen, ja erityislasten kanssa työskentelystä. Asun Kotkassa, jossa oon syntynyt. Oon aina pikkuihmisestä asti rakastanut aktivismia, toisten auttamista ja ihmisoikeuksien ajamista. Jo vauvana mi silitin aina muita ja olin aina iloinen, vaikka mikä olis.

Moi! Mä oon Hilla, 22-vuotias kätilöopiskelija ja valtiotieteiden ylioppilas Helsingistä. Sukupuolisuus, seksuaalisuus ja oikeudenmukaisuuden teemat kiinnostaa mua ihan loputtomasti niin opinnoissani ja järjestötoiminnassa kuin myös pitkissä ja polveilevissa keskusteluissa ystävieni kanssa. Tulevaisuudessa unelmoin seksuaalikasvattamisesta, kirjoittamisesta, sukupuolentutkimuksen opinnoista sekä joogaohjaajaksi kouluttautumisesta. Rakastan elämässä mun ystäviä, joogaa, pitkiä kävelyitä, Yrjönkadun uimahallia, merelle tuijottelua ja hyviä keskusteluja. Ihanaa olla Väestöliiton huippuporukassa mukana!