Nuorisoryhmän jäsenet

Emmi-Sofian kuva.Heissan! Olen Emmi, parikymppinen sosiologian maisteriopiskelija Helsingistä. Sydäntäni lähellä ovat nuoret, hyvinvointi, seksuaalioikeudet ja yhdenvertaisuus sekä niiden toteutumisen ajaminen. Väestöliiton nuorten työryhmä on ollut mainio paikka vaikuttaa ko. asioihin. Kiinnostuksenkohteisiini kuuluu lisäksi seksuaalisuudesta tuotettu tutkimustieto ja seuraankin aika aktiivisesti seksologisen tutkimuksen kenttää. Vapaa-ajallani tykkään retkeillä luonnossa, katsoa elokuvia ja käydä leffafestareilla.

Idan kuva.Heippa, mä oon Ida, 26-vuotias lasten sairaanhoitaja ja joulukuussa -20 valmistunut seksuaalineuvoja. Seksologian opinnot ovat vieneet mut ihan täysin mennessään. Seksuaalioikeudet ja niiden toteutuminen kaikilla ihmisillä on lähellä sydäntä. Nautin myös seksuaalikasvattamisesta ja teenkin sitä oman instagramini puolella! Muuten nautin lukemisesta, avantouinnista, tanssimisesta ja ukulelen soiton opettelemisesta. Ja ennen kaikkea olen superinnoissani tälläisen järjestötoiminnan aloittamisesta!
IG: @vahvastimina

Veran kuva.Moikka! Oon Vera 21v Helsingistä. Asustelen Avovaimon, koiran ja leopardigekon kanssa ja työskelen iltapäiväkerhossa vastuuohjaajana.

Vapaa-ajallani puuhaan koiran kanssa sekä pelailen jalkapalloa. Kiva olla tässä joukossa mukana!

Evan kuva.Moikka! Olen Eva, 19-vuotias oikeustieteen opiskelija Turusta. Minua kiinnostaa erityisesti mielenterveysaiheet, tasa-arvo ja seksuaalikasvatukset kehittäminen. Vapaa-ajallani tykkään lukea ja valmennan lasten cheerleadingjoukkueita. Odotan innoillani kaikkea, mitä ryhmässä pääsee tekemään!

Hennan kuva.Moikka! Olen Henna, 26v. Työskentelen tällä hetkellä erityisluokanopettajana Vihdissä. Harrastan ulkoilua ja kulutan iltojani Yle Areenan parissa. Avara luonto on parasta ikinä. Minua kiinnostavat seksuaalikasvatus ja seksuaalioikeudet. Kiva olla porukassa mukana!

Heippa! Olen Mari, 23-vuotias sairaanhoitajaopiskelija ja järjestöaktiivi. Mun mieltä lähellä on erityisesti seksuaalioikeudet, mielenterveys, sekä tasa-arvoasiat. Vapaa-aikani kuluu mm. lukemisen, luontoretkeilyn ja maalaamisen parissa