Tule meille perhe- ja parisuhteiden asiantuntijaksi

19.8.2019

Etsimme verkkopalveluista kiinnostunutta asiantuntijaa pienten lasten vanhemmille suunnattuun toimintaan. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen.

Nelihenkisessä kannustavan vanhemmuuden toiminnossa tehtäviisi kuuluu verkkopohjainen auttamistyö perhe- ja parisuhdeosaamisesi pohjalta: ajanvaraus-chatit ja Perhepulma chatin päivystäjänä toimiminen Hyvä kysymys -alustallamme sekä vastaaminen päivystävään Parisuhdepuhelimeen. Annat mielellään mediahaastatteluja parisuhteista ja vanhemmuudesta. Tuotat ja suunnittelet aineistoja kuten videoita, testejä, verkkokursseja, blogeja ja muita asiatekstejä tiimityönä. Teet yhteistyötä muiden järjestöjen ja toimijoiden kanssa.

Edellytämme tehtävään valittavalta soveltuvaa korkeakoulutusta esim. sosiaali- ja terveysalalta, psykologiasta tai kasvatustieteestä sekä kokemusta perheiden ja/tai parien auttamistyöstä. Arvostamme kokemusta ja näkemystä verkkoauttamisesta, järjestötoiminnasta sekä intoa kehittää vanhempien ja parien verkkopalveluita. Eduksi lasketaan erilaisten aineistojen (videot, tekstit) tuottamiskokemus, kokemus sometyöstä ja laaja kielitaito.

Lataa vapaasti muotoiltu hakemuskirjeesi palkkatoivomuksineen sekä CV hakemussivulle ja lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.8.19 mennessä. Haastateltavaksi voidaan kutsua jo ennen elokuun loppua. Tehtävä voidaan täyttää ennen hakuajan päättymistä, jos löydämme sopivan henkilön.

Lisätietoja työtehtävästä antaa ohjelmajohtaja Minna Säävälä, 040 573 6557 maanantaina 26.8. klo 16-17 ja keskiviikkona 28.8. klo 13-14, tai s-postitse minna.saavala@vaestoliitto.fi

Tule meille perhe- ja parisuhteiden asiantuntijaksi