Parisuhteet

Väestöliiton maksuttomat palvelut pareille

Parisuhde on yksi elämän tärkeimmistä ihmissuhteista. Toimiva ja läheinen parisuhde edistää terveyttä ja tukee hyvinvointia.

Tilanteet parisuhteissa vaihtelevat elämänkaaren varrella ja jokaisessa parisuhteessa kohdataan ajoittain haastava kohtia sekä kriisejä.

Tuemme pareja niin iloissa kuin suruissa. Tarjoamme maksuttomia chat- ja puhelinpalveluita parisuhteen tueksi nuorille sekä lasta odottaville ja alle kouluikäisten lasten vanhemmille.

Väestöliiton maksuttomiin parisuhdepalveluihimme kuuluu chat-, videochat- sekä puhelinvastaanottoja, tietoartikkeleita, parisuhdetestejä, nettikursseja, podcasteja ja videoita, jotka kaikki löydät Hyvä kysymys -palvelustamme.

Siirry Hyvä kysymys -palveluun

Väestöliiton maksulliset terapiapalvelut

Kaipaatko keskustella psykologin, seksuaaliterapeutin tai psykoterapeutin kanssa kasvotusten tai etävastaanotolla? Maksuttoman keskustelutuen lisäksi Väestöliiton Terapiapalvelut Oy tarjoaa tukea erilaisissa elämäntilanteissa oleville asiakkaille maksullisesti. Maksullisissa terapiapalveluissa on mahdollista saada pitkäkestoisempaa tukea ja apua. Vastaanotolle olet tervetullut yksin ja pariskuntana. Voit asioida palvelussa myös ruotsiksi ja englanniksi.

Siirry sivulle: Väestöliiton Terapiapalvelut