Parisuhteen Happy Hour

Parisuhde on yhteinen matka, johon mahtuu taivallusta auringonpaisteessa, mutta myös huonoa säätä ja vastoinkäymisiä. Kukoistaakseen ja kasvaakseen terveesti, myös parisuhde vaatii hoitamista. Moni ongelma on vältettävissä, kun muistaa parisuhteen Happy Hourin. Parisuhteen Happy Hour tarkoittaa yhden viikoittaisen tunnin varaamista omalle parisuhteelle. Tunnin aikana voi vaihtaa kuulumisia, nostaa mieltäpainavan asian esiin, nauttia yhteisestä ajasta, saunoa tai vaikkapa käydä leffassa. Parisuhteen Happy Hour -sivuilta voit saada tietoa ja vinkkejä parisuhteen hoitamiseen. Sivusto tarjoaa tekstejä, tulostettavan Lemmen liikennesäänöt - oppaan, parisuhdetestin, asiantuntijavideoita ja -luentoja.

Hoitakaa parisuhdettanne - tunti viikossa tekee ihmeitä!

Miksi parisuhteesta kannattaa puhua?

Miksi parisuhdetta kannattaa hoitaa ja ottaa puheeksi parisuhteeseen liittyviä asioita? Hyvä parisuhde tuottaa elämään suurta tyydytystä ja iloa, ja se on tutkitusti tärkeä elämänlaatua parantava tekijä. Parisuhdetyytyväisyydellä on suuri merkitys yksilön hyvinvointiin, sillä parsuhde on yksilön onnellisuuden tärkein määrittäjä. Toimivien parisuhteiden osapuolilla on esimerkiksi vähemmän psyykkisiä paineita ja jopa vähemmän sairastavuutta. Parisuhteen toimivuus heijastuu myös vanhemmuuteen ja lasten hyvinvointiin. Toimiva parisuhde odotusaikana tukee isyyttä mm. helpottaen miehen tietä isän rooliin ja nostaen miehen osallistumista lastenhoitoon. Parisuhteista saa voimaa ja niihin kannattaa panostaa.

Opas vanhemmille