HUOM! Väestöliiton jäsenjärjestöt: Tietoa kevätkokouksesta

18.5.2020 klo 16:30

Väestöliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 25. toukokuuta 2020 klo 14.00 Teams-kokouksena.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 10 §:ssä mainitut sekä muut esityslistasta ilmenevät asiat. Lisäksi esitellään tilannekatsaus liiton toiminnasta poikkeustilanteessa ja laaditaan kannanotto koronan lapsivaikutuksista.

Kokoukseen osallistumista varten pyydämme ilmoittamaan 20.5.2020 mennessä kokousedustajanne nimen ja sähköpostiosoitteen sekä lähettämään valtakirjanne  laura.kormano@vaestoliitto.fi.  Vain etukäteen ilmoitetut edustajat voivat osallistua kokoukseen.

Kokouksen käytännön järjestäjät ovat läsnä Väestöliiton tiloissa, Kalevankatu 16, 5. kerros, kokoushuone Väinämöinen. Myös yksittäisten kokousedustajien saapuminen kokoustilaan on mahdollista poikkeustilan rajoitukset huomioon ottaen. Voimme vastaanottaa enintään kuusi jäsenjärjestön edustajaa kokoustilaamme turvavälit huomioiden. Oman tietokoneen tms. mukaan ottaminen on suotavaa kokouksen seuraamisen helpottamiseksi. Mikäli edustaja olisi tulossa paikalle, pyydämme ilmoittamaan etukäteen 20.5. mennessä: laura.kormano@vaestoliitto.fi. Vain etukäteen ilmoitetut edustajan voidaan ottaa vastaan. Kokouksessa ei ole tarjoilua turvallisuussyistä.

Kokouksen aineisto on lähetetty jäsenjärjestöjen postiosoitteisiin ja sähköpostitse meillä tiedossa oleviin jäsenjärjestöjen sähköpostiosoitteisiin.

Kokouksen osanottajille voidaan lähettää sähköinen kokousaineisto. Ota yhteys: laura.kormano@vaestoliitto.fi.

HUOM! Väestöliiton jäsenjärjestöt: Tietoa kevätkokouksesta