Tule mukaan työuramentorointi-toimintaan!

18.1.2017

Väestöliiton uudet työuramentorointiryhmät alkavat maaliskuussa 2017. Womento-ryhmään otetaan naisia ja ProMento-ryhmään otetaan sekä miehiä että naisia.  Aloitustapaaminen pidetään Womentolle 21.3.2017 klo 17-20  ja ProMentolle 22.3.2017 klo 17-20 Helsingissä. Alkutapaamiseen osallistuminen on pakollinen kaikille ryhmiin valituille.

Haku mentorointiryhmiin on auki tuleville aktoreille ja mentoreille 28.2.2017 asti.

Hakeminen ja lisätietoja tästä.

Väestöliiton työuramentorointitoiminnan tehtävänä on tukea Suomeen muuttaneita kansainvälisiä osaajia ja auttaa heitä luomaan verkostoja sekä syventää suomalaisen työelämän ja tapojen tuntemusta. Kyseessä on kummankin osapuolen tavoitteellinen vapaaehtoistoiminta, eikä mentorin tehtävä ole välittää työpaikkaa, vaan vahvistaa aktorin mahdollisuuksia löytää oman alan työtä. Mentoroinnin kesto on noin 8 kuukautta joiden aikana on neljä yhteistä ryhmätapaamista

Oheisena aktoreiden ja mentoreiden hakuilmoitukset. Kutsuja ja ilmoituksia saa levittää vapaasti kohderyhmiin kuuluville henkilöille.

Tule mukaan työuramentorointi-toimintaan!