Lanseerasimme Perheystävällinen työpaikka -ohjelman

31.10.2017 klo 14:29

Väestöliitto lanseerasi tänään 31.10. Perheystävällinen työpaikka -ohjelman Helsingin seudun kauppakamarilla järjestettävässä tilaisuudessa. Tilaisuudessa kuultiin kiinnostavia case-esimerkkejä edelläkävijäyrityksistä, jotka ovat alkaneet kehittää perheystävällisyyttään osana vastuullista johtamista ja HR-käytäntöjä.

Perheystävällinen työpaikka -ohjelma on investointi yrityksen tärkeimpään pääomaan – omaan henkilökuntaan. Työntekijöille ohjelma tarjoaa mahdollisuuksia entistä perheystävällisempään, joustavampaan työskentelyyn. Lisääntyvä työhyvinvointi vähentää sairauspoissaoloja ja parantaa työn tehokkuutta ja tuottavuutta. Yritykselle ohjelma tarjoaa lisäksi aidosti merkityksellisen tavan rakentaa entistä houkuttelevampaa työnantajamielikuvaa.

Perheystävällinen työpaikka -ohjelma sopii kaikille organisaatioille, jotka haluavat profiloitua perheystävällisinä työnantajina. Ohjelma sopii niin julkisella kuin yksityisellä sektorilla toimiville organisaatioille ja sen piiriin kuuluvat kaikki työntekijät. Perheystävällinen työpaikka -ohjelma ei rajoitu vain lapsiperheisiin, vaan ulottuu elämänkaaren kaikkiin vaiheisiin. Ohjelma on oikeudenmukainen ja tasapuolinen kaikille työntekijöille.

Tutustu ohjelmaan netissä: www.perheystävällinentyöpaikka.fi

Lue lisää aiheesta Työelämän muutoksentekijät -blogista ja @parassyy Facebookista.
Keskustele aiheesta #perheystävällinentyöpaikka #parassyy

Lanseerasimme Perheystävällinen työpaikka -ohjelman