Väestöliiton Kotisisar hakee kotipalveluohjaajaa

30.1.2018

Väestöliiton Terapia- ja kotipalvelut Oy, Väestöliiton Kotisisar hakee

Kotipalveluohjaajaa

Väestöliiton Kotisisar tuottaa perheiden kotiin ammatillista lastenhoitoa, kotipalvelua ja perhetyötä Pääkaupunkiseudun ja Porvoon lapsiperheille.

Kotipalveluohjaajan tehtäviin kuuluvat asiakastilausten vastaanotto, työjärjestelyt ja kotipalvelutyöntekijöiden ohjaus ja perehdytys työhön. Ohjaaja osallistuu myös asiakas- ja verkostopalavereihin tilaajan niin pyytäessä. Työtä tehdään tiiviisti yhdessä muun tiimin kanssa ja työ edellyttää hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja, mutta toisaalta myös kykyä itsenäiseen ja oma-aloitteeseen työotteeseen. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä, mutta sisältää ajoittain ilta- ja viikonloppu- sekä päivystystyötä.

Hakijalla tulee olla sosiaali- tai terveysalan ammattikorkeakoulututkinto ja hänen tulee kuulua Valviran ammattihenkilörekisteriin. Edellytämme asiantuntemusta lapsen ikätasoisesta hoidosta, kokemusta lapsiperheiden arjesta ja tukipalveluista sekä sosiaalihuollon palvelujärjestelmän tuntemusta. Eduksi katsotaan kokemus vammais- mielenterveys- ja/tai päihdetyöstä. Hakijalla tulee olla myös kokemusta asiakaspalvelusta ja puhelintyöskentelystä. Sujuva englannin ja ruotsin kieli katsotaan eduksi.

Työ on kokopäiväinen ja alkaa heti tai sopimuksen mukaan. Työpaikan osoite on Kalevankatu 16, Helsinki.

Noudatamme Yksityisen sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta.

Hakemus palkkatoiveineen sekä CV lähetetään sähköpostitse osoitteeseen kotisisar@vaestoliitto.fi. Hakuaika päättyy 16.2.2018 klo 16:00.

Lisätietoja antaa palvelujohtaja Satu Sepänmaa (etunimi.sukunimi@vaestoliitto.fi) tai puhelimitse 020 799 5651 arkisin klo 9-14 välillä.

Tule asiantuntevaan joukkoomme tekemään mielenkiintoista ja arvokasta työtä lapsiperheiden arjen helpottamiseksi!

Väestöliiton Terapia- ja kotipalvelut Oy, y-tunnus: 0783843-9, on Väestöliitto ry:n 100% omistuksessa oleva osakeyhtiö, joka kuuluu Väestöliitto-konserniin. Yhtiö käyttää toiminnassaan aputoiminimiä. Terapiapalveluita tarjotaan Väestöliiton Terapiapalveluiden nimellä ja kotipalveluita tarjotaan Väestöliiton Kotisisaren nimellä.

Väestöliiton Kotisisar hakee kotipalveluohjaajaa