Olemme mukana Maailma kylässä -festivaaleilla 26.-27.5.

21.5.2018

Tule tapaamaan meitä YK-kylään sekä Open Finland -telttaan Rautatientorilla!

YK-kylässä voit keskustella kansainvälisen kehityksen asiantuntijoittemme kanssa kestävästä kehityksestä ja seksuaalioikeuksista. YK-kylän tietoiskuissa mukana asiantuntijamme Laura Lipsanen, joka kertoo seksuaaliokeuksien ja ympäristöasioiden välisestä yhteydestä sekä Elina Korhonen joka puhuu abortista ja kestävästä kehityksestä. YK-kylän Facebook-tapahtumasta löydät viimeisimmät tiedot.

Lisäksi asiantuntijamme Elina Korhonen osallistuu lauantaina klo 15 Mekong-lavan keskusteluun kehitysyhteistyön ja -politiikan roolista globaalien ongelmien ratkaisemisessa. Keskusteluun osallistuvat presidentti Tarja Halonen ja YK-järjestöjen edustajat. Lue keskustelusta lisää täältä!

Open Finland -teltassa ovat esillä Väestöliiton monikulttuurisuustyö ja vanhemmuustyö. Kerromme Matkalla työelämään -hankkeestamme, joka koordinoi vapaaehtoisista koostuvia työuramentorointiryhmiä. Tule juttelemaan kanssamme jos haluat lähteä mukaan vapaaehtoiseksi työuramentoriksi maahanmuuttajalle tai jos olet työtä etsivä maahanmuuttaja!

Vanhemmuustiimimme jakaa erikielisiä lasten kehotunnekasvatuksen julisteita. Kehotunnekasvatus auttaa lasta tuntemaan oman kehonsa ja pitämään siitä huolta. Se tähtää myönteiseen kehoitsetuntoon ja kehonkuvaan.

Nähdään festareilla!

Olemme mukana Maailma kylässä -festivaaleilla 26.-27.5.