Digipalvelumme siirtyvät asteittain osoitteeseen hyväkysymys.fi

20.12.2018

Väestöliiton digipalvelut siirtyvät asteittain osoitteeseen hyväkysymys.fi

Väestöliitto uudistaa tuttuja ja suosittuja palvelujaan pareille, perheille ja nuorille. Palvelut siirtyvät asteittain uudelle, Väestöliiton tuottamalle ja järjestöjen yhteiselle digitaalisten palvelujen alustalle osoitteessa hyväkysymys.fi.

Hyvä kysymys -verkkopalveluun ovat jo siirtyneet:

Nettivastaanotot pareille
Väestöliitto tarjoaa maksuttomia nettivastaanottoja parisuhdekysymysten pohtimiseen psykologien ja psykoterapeuttien kanssa. > Tutustu tarjontaan ja tee ajanvaraus Hyvä kysymys –verkkopalvelussa

Parisuhdepuhelin 0800 183 183
Väestöliiton valtakunnallinen parisuhdepuhelin tarjoaa maksutonta neuvontaa parisuhteesta ja sen hyvinvoinnista. Vastaajina ovat Väestöliiton psykologit. Puhelut ovat maksuttomia ja luottamuksellisia. Soittoajat To klo 12–14.

Poikien puhelin 0800 948 84
Väestöliiton Poikien Puhelin on auttava puhelinpalvelu alle 20-vuotiaille pojille ja nuorille miehille. Palvelu tarjoaa kuuntelevaa korvaa, hyödyllistä tietoa sekä auttaa tai ohjaa apuun kaikissa elämään liittyvissä pulmissa. Puhelut ovat maksuttomia ja soittaa voi nimettömänä. Soittoajat ma–pe klo 13–18.

Perheaikaa.fi-sivuston suosituimmat sisällöt
Erityisesti pikkulapsiperheille suunnattu, vanhemmuuden ja parisuhteen teemojen ympärille rakennettu verkkopalvelu on suljettu. Suosituimmat sisällöt (artikkelit, videot ja podcastit) löytyvät nyt osoitteesta hyväkysymys.fi. Löydät palvelusta tietoa käyttämällä hakua tai navigoimalla sisältöjen pariin etusivulta löytyvien kohderyhmien, aihealueiden tai palvelujen kautta. Perheaikaa-sivuston luennot tullaan siirtämään, ja suosituimmista teemoista avataan chatteja vuoden 2019 alussa osoitteeseen hyväkysymys.fi.

Urpot.fi-sivuston suosituimmat sisällöt
Teini-ikäisten vanhemmille suunnattu sivusto Urpot.fi on sulkeutunut ja sivuston suosituimmat sisällöt (artikkelit, videot ja podcastit) löytyvät nyt osoitteesta hyväkysymys.fi. Löydät palvelusta tietoa käyttämällä hakua tai navigoimalla sisältöjen pariin etusivulta löytyvien kohderyhmien, aihealueiden tai palvelujen kautta.

Vuoden 2019 alussa siirtyvät palvelut

Hyvä kysymys -verkkopalveluun tullaan siirtämään myös seuraavat palvelut, jotka löydät toistaiseksi vielä vanhoista tutuista osoitteista. Tiedotamme siirtymisestä sivuillamme.

Nuorten seksuaalineuvontachat: https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/

Poikien puhelimen chat: http://www.poikienpuhelin.fi

Kysy asiantuntijalta -palsta: http://nettipalvelut.vaestoliitto.fi/kysy-asiantuntijalta/nuorten-seksuaalineuvontaa/

Digipalvelumme siirtyvät asteittain osoitteeseen hyväkysymys.fi