Väestöliiton nuoret youtube kanava

Kuukauden kysymys

Kuinka moni yläkoululaisista on ollut yhdynnässä?

Kysy asiantuntijalta

Palstalla vastataan murrosikään, seksuaalisuuteen, ihmissuhteisiin, seksiin, ehkäisyyn, seksitauteihin ja seksuaalirikoksiin liittyviin kysymyksiin. Palvelu on ilmainen. Viestin voi lähettää nimettömästi.

Nettivastaanotto

Voit keskustella nettivastaanotolla asiantuntijan kanssa kahden kesken mieltä askarruttavista murrosikään, seksuaaliterveyteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Palvelu on maksuton ja voit käydä keskustelua nimettömästi. TÄLLÄ HETKELLÄ AVAAMME NETTIVASTAANOTTOAIKOJA AINOASTAAN SOVITUSTI NEUVONTACHATISTA OHJAUTUVIEN ASIAKKAIDEN KANSSA.

Nuoret

Nuorten nettisivujen tehtävänä on toimia alle 20-vuotiaiden nuorten tukena seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa. Löydät sivuiltamme tietoa ja verkkopalveluja, joiden avulla voit selvitellä mieltäsi askarruttavaa seksuaaliterveyteen liittyvää asiaa.
Nettipalveluissa on palvelukatkos. Korjaamme ongelmaa parhaillaan.
HUOMIO! HUOMIO!
Seksin sanakirjaa päivitetään ja se on toistaiseksi piilossa.
Hurmalehden Petteri vastaa lukijoiden kysymyksiin, Kysy Homolta- palstalla
Kysy homolta- palstalla Petteri vastaa kysymyksiisi. Elokuussa pohditaan eheytymishoitoja. Voiko homon hoitaa heteroksi?