Kuukauden kysymys

Mitä toivot kumppaniltasi eniten ekalla seksikerralla?

Palstalla vastataan 13 - 19-vuotiaiden nuorten lähettämiin viesteihin, jotka liittyvät murrosikään, seksuaaliseen hyvinvointiin tai ihmissuhteisiin. Palvelu toimii Hyvässä kysymyksessä.

Nuoret

Tältä verkkosivustolta löydät tietoa ja palveluita murrosikään, seksuaaliseen hyvinvointiin ja ihmissuhteisiin liittyvistä aiheista. Sivusto on suunnattu 13 - 19-vuotiaille.
Hei! Tutustu Hyvään kysymykseen: www.hyvakysymys.fi/nuoret (BETA)! Sieltä löydät aina uusimmat nuorille suunnatut sisällöt ja palvelut. Osa näiden sivujen artikkeleista ohjautuu suoraan Hyvään kysymykseen. Voit lukea uusia tietoartikkeleitamme kootusti osoitteesta: www.hyvakysymys.fi/nuortenvaestoliitto
Oletko kokenut seksuaalista häirintää? Kerro kokemuksesi omin sanoin.

JAA TARINASI! Oletko kokenut seksuaalista häirintää? Et ole yksin. Pyydämmekin sinua jakamaan oman kokemuksesi seksuaalisesta häirinnästä omilla sanoillasi. Vastaa anonyymiin kyselyyn! Kysely ja lisätiedot tästä.

Alle 20 - vuotiaille suunnattu seksuaalineuvontachat on ilmainen ja nimetön. Seksuaalineuvontachatit ovat maanantaisin klo 14-16, keskiviikkoisin klo 15-17, torstaisin klo 13-15 ja perjantaisin klo 12-14.