Väestöliiton nuoret youtube kanava

Kuukauden kysymys

Mikä on ainoa keino miehelle varmistaa, ettei hänestä tule isä tahtomattaan?

Kysy asiantuntijalta

Palstalla vastataan murrosikään, seksuaalisuuteen, ihmissuhteisiin, seksiin, ehkäisyyn, seksitauteihin ja seksuaalirikoksiin liittyviin kysymyksiin. Palvelu on ilmainen. Viestin voi lähettää nimettömästi.

Nettivastaanotto

Voit keskustella nettivastaanotolla asiantuntijan kanssa kahden kesken mieltä askarruttavista murrosikään, seksuaaliterveyteen ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Palvelu on maksuton ja voit käydä keskustelua nimettömästi. Nettivastaanottoaikoja avataan ainoastaan sovitusti Neuvontachatista ohjautuville asiakkaille.

Nuoret

Nuorten nettisivujen tehtävänä on toimia alle 20-vuotiaiden nuorten tukena seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa. Löydät sivuiltamme tietoa ja verkkopalveluja, joiden avulla voit selvitellä mieltäsi askarruttavaa seksuaaliterveyteen liittyvää asiaa.

Vastaa kyselyymme, joka aukeaa mainosta painamalla.  Auta meitä somettamaan - kyselyssä on seitsemän kysymystä. Vastaamalla kyselyyn annat meille arvokasta tietoa siitä, kuinka voimme kehittää someviestintäämme. Kysely on auki su 29.10.2017 saakka. Voit myös osallistua arvontaan, jonka palkintona on kaksi elokuvalippua.

HUOMIO! HUOMIO!
Seksin sanakirjaa päivitetään ja se on toistaiseksi piilossa.