Pikakysely

Olethan lukenut jo uusimman numeron Väestöliiton nuorten verkkolehti Leimasta? Kerro meille piditkö lehdestä.

Keskustele asiantuntijan kanssa luottamuksellisesti kehoon, kehittymiseen, seurusteluun, seksiin tms. liittyvistä asioista.

Vastaamme alle 20-vuotiaiden nuorten kysymyksiin mm. kehoon, kasvuun ja kehittymiseen, seurusteluun, seksiin ja aggressioon liittyen.

Neuvontapuhelin

Vastaamme seksuaaliterveyttä koskeviin kysymyksiin myös puhelimitse, puh: 040 167 9005, ma-ke klo 13.00-15.00. Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä terveysasemaasi.

Poikien puhelin
Jos ajatukset kiertävät kehää, etkä tiedä kenelle puhuisit, soita meille. Puhelimeen vastaa luotettava aikuinen. Numerossa 0800-94884. Maanantaisin, tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 13-18. Puhelu on ilmainen.

Nuoret

Väestöliiton nuorten nettipalvelut, Kysy asiantuntijalta -palsta ja nettivastaanotot, ovat joulutauolla 19.12.2014 - 4.1.2015 välisen ajan. Pelastaakaa Lapset -järjestön perinteinen Joulumanteli -chat on auki jouluaattoillan klo 17.00 - 01.00. Kiireellisissä asioissa saat apua joulun aikaan myös terveyskeskuspäivystyksestä.
MUKAVAA JOULUN ODOTUSTA KAIKILLE JOULUKALENTERIMME MYÖTÄ!

Joulukuun 19. päivä. Ihanaa viikonloppua ja etenkin rentouttavaa joululomaa kaikille! Kohta on aikaa relata ja viettää aikaa tärkeiden ihmisten seurassa.

Väestöliiton nuorten nettisivujen tehtävänä on toimia alle 20-vuotiaiden nuorten tukena seksuaaliterveyteen liittyvissä asioissa. Löydät sivuiltamme tietoa ja verkkopalveluja, joiden avulla voit selvitellä mieltäsi askarruttavaa seksuaaliterveyteen liittyvää asiaa.