Osta arpa

Tyttö ja nalle selin.

OSTA ARPA JA AUTA

Osta Kaikkien kotien onneksi -arpa ja tue Väestöliiton työtä lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. Voit voittaa upeita palkintoja!

Arvan voi ostaa kolmella eri tavalla:

1. Soittamalla numeroon 0600 0 2000
  2. Lähettämällä tekstiviestillä sanan ARPA numeroon 16499
  3. Ostamalla internet raaputusarvan >>

Arvan hinta on 5,01€. Saat heti tiedon siitä, voittaako arpa vai ei.

Kaikki voitot toimitetaan voittajille arpajaisten käytännön toimeenpanijan Oy Randomex Ab:n toimesta.

Arpajaiset ovat käynnissä 1.9. – 31.12.2022 välisenä aikana.

YHTEYSTIEDOT:

Ota ystävällisesti yhteyttä arpajaisten käytännön toimeenpanijan Oy Randomex Ab:n asiakaspalveluun, mikäli sinulla on kysyttävää tai palautetta arpajaisiin liittyen.

info@randomex.fi tai 010 806 110

Lisätietoja arpajaisista ja voitoista osoitteessa: arpa.fi

ARPAJAISLUPA JA VAROJEN KÄYTTÖ:

Poliisihallituksen myöntämä lupa RA/2022/1145 on voimassa 01.09.2022-31.12.2022 koko maassa poislukien Ahvenanmaa.

Arpajaisten tuotolla tuetaan erityisesti lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia tukevaa matalan kynnyksen neuvontaa ja tukea elämänkaaren eri vaiheissa. Väestöliiton maksuton neuvonta tarjoaa asiantuntevaa apua ja tukea mm. ihmissuhteisiin, lasten kasvatukseen ja kehitykseen, vanhemmuuteen, isovanhemmuuteen, nuoruuteen, seksuaalisuuteen, mielen hyvinvointiin, epäasialliseen käytökseen ja häirintään sekä monenlaisiin arjen haasteisiin liittyen.