Uutta Suomessa! Psykoseksuaaliterapiaa yksilö- ja paripsykoterapeuteille (ja opiskelijoille)

22.11.2010

Aika: 26.5.2011 - 27.5.2011

Paikka: Helsinki

Kohderyhmä: Workshop on tarkoitettu yksilö- ja pariterapeuteille (ja opiskelijoille), jotka ovat kiinnostuneita oppimaan lisää psykoseksuaalisista oireista ja psykoseksuaaliterapiasta.

Workshop on johdanto psykoseksuaaliseen terapiaan (psychosexual therapy), jota harjoitetaan ja opetetaan Tavistock Centre for Couple Relationships:ssä. Malli integroi psykodynaamisen ja kognitiivis-behavioristisen lähestymistavan seksuaalisiin ongelmiin. Workshopin sisältämiä aiheita ovat mm. psykoseksuaalinen arviointi, seksuaalisen toiminnan ja halun ongelmat. Tarkastelemme mahdollisuuksia käyttää behavioraalisia harjoituksia ja psykoseksuaalista opetusta psykodynaamisen ajattelun rinnalla silloin, kun työskennellään parien ja yksilöiden kanssa, joilla on seksuaalisuuteen liittyviä ongelmia. Workshop sisältää luentoja, keskustelua yhdistettynä tapausesittelyihin ja –esimerkkeihin. Osallistujilla on mahdollisuus tuoda omia tapausmateriaaleja ja työskentelyyn liittyviä pulmallisia kysymyksiä.

Kouluttajat: Marian O'Connor (MA, PGCE, PG.Dip.PsychCpl; Dip.Psychsex.Th.) ja Carol Brazier Sattin (BA (Hons), Dip.Psychodynamic.Mar.Th, Dip.Psychosex.Th, BACP (M), BASRT (M) 2011), The Tavistock Centre for Couple Relationships (TCCR) Lontoo, Englanti

Hinta: 300 € (sis. ALV 23 %)

Ilmoittautuminen: Sari Särkijärvi puh. (09) 228 05296, sari.sarkijarvi(at)vaestoliitto.fi 10.5.2011 mennessä, minkä jälkeen ilmoittautuminen on sitova.

Lisätietoja: psykologi Vuokko Malinen, puh. (09) 228 050, 050 462 9912, vuokko.malinen(at)vaestoliitto.fi

T e r v e t u l o a!

_________________________________________________________________________________________

Marian O'Connor
, trainer, lecturer and supervisor at TCCR. She has worked as a psychodynamic relationship therapist since 1989 and as a psychosexual therapist since 1995. She was originally trained at London Marriage Guidance Council, the Society of Analytical Psychology and the Tavistock Centre of Couple Relationships, where she holds a Diploma in the Psychoanalytical Study of the Couple Relationship. She holds academic degrees from Oxford and London Universities. Marian has a private practice in Central London, where she sees individual and couples with relationship and sexual problems.

Carol Brazier Sattin, BA (Hons), Dip.Psychodynamic.Mar.Th, Dip.Psychosex.Th, BACP (M), BASRT (M) is a visiting clinician at TCCR. She was originally trained as a Psychodynamic Marital and Couple Counsellor at London Marriage Guidance, graduating with a Diploma in 2001. She continued to work with TCCR and trained as a Psychosexual Therapist in 2006 and was awarded an MSc in Psychosexual Therapy in 2010. She also holds an academic degree from Exeter University. She is a Member of BACP, BASRT and is on the Executive Committee BSCPC. Carol works in private practice in London, working with couples and individuals presenting with a wide range of marital and sexual difficulties.