Hydacille Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnus

18.5.2020 klo 09:00

Hydac Oy, henkilöstö

Hydac Oy:lle on 18.5.2020 myönnetty Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnus. Tunnus myönnetään Perheystävällinen työpaikka -ohjelmassa mukana oleville organisaatioille, jotka täyttävät perheystävällisyyden kriteerit.

Hydac on hydrauliikka-alan yritys, joka tarjoaa hydrauliikan, voitelun, elektroniikan ja prosessitekniikan asiantuntemusta mm. suomalaiselle koneenrakennusteollisuudelle. Hydacilla työskentelee Suomessa 74 työntekijää tuotannon, logistiikan, myynnin ja hallinnon tehtävissä.

Perheystävällinen työpaikka -ohjelmaan Hydac  lähti mukaan vuonna 2018. Kehittämistoimenpiteinä yrityksessä on esimerkiksi mahdollistettu etätöitä ja pidennetty liukuvaa työaikaa. Työn ja muun elämän yhteensovittamisen ohjeistuksia on päivitetty. Perheystävällisyyteen liittyviä teemoja on myös pidetty esillä henkilöstön tilaisuuksissa.

Maaliskuussa 2020 toteutetussa seurantakyselyssä henkilöstön arvio Hydacin perheystävällisyydestä oli noussut merkittävästi alkukartoitukseen nähden. 70 % yrityksen henkilökunnasta suosittelee työnantajaansa perheystävällisenä.

Onnittelut Hydacille tuloksellisesta kehitystyöstä ja tunnuksen saavuttamisesta!

Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -ohjelman tavoitteena on edistää työn ja muun elämän yhteensovittamisen käytänteitä työpaikoilla. Ohjelman toteuttajana toimii Väestöliiton Terapia- ja kotipalvelut Oy. Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen myöntää Väestöliitto ry. Tunnuksen voi saada työnantaja, joka täyttää perheystävällisyyden kriteerit. Tunnus kertoo työnantajan sitoutumisesta perheystävällisyyden toteuttamiseen ja organisaation sosiaalisesta vastuullisuudesta.

Hydacille Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnus